|
|
کدخبر: ۱۷۹۰۹۴

رئال مادرید از زمان شروع بازیکنی مثل هازارد در دنیای فوتبال به دنبال این بازیکن بوده است.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، رئال مادرید از زمان شروع بازیکنی مثل هازارد در دنیای فوتبال به دنبال این بازیکن بوده، اما چلسی هیچگاه حاضر به از دست دادن این بازیکن از تیم خود مگر در فصل پیش که مدیر عامل باشگاه چلسی با توجه به افت هازارد گفته بود که رئال هر چقدر بدهد هازارد را در اختیار میگرد اما ماجرا در این فصل کاملا متفاوت بود و هازارد به اوج خود بازگشت. ام این را باید افزود رئال هم با توجه به فراز و نشیب های این بازیکن و محرومیتی که در فصل نقل و انتقالات داشت نتوانست این بازیکن را جذب کند.

اما در این فصل احتمالا حضور او در رئال بیشتر از قبل است زیرا اصرار روی جذب او زیاد شده و از طرفی تقریبا پایان ایسکو و خامس رودریگرز در رئال نزدیک شده و رئال به دنبال جانشین برای آنها میگردد همچنین باید افزود رونالدو هم با توجه به افزایش سنش بیشتر باید در سمت مهاجم هدف حاضر شود که در این صورت مهاجی مثل هازارد کاملا در پست او میتواند کمک بزرگی به رئال بکند.


همچنین رابطه ی مسئولین رئال با مسئولین چلسی نیز بد نیست زیرا که چلسی هم به دنبال خامس رودریگز و یکسری دیگر از بازیکنان رئال است که حاضر است برای آنه مبلغی به ارزش ۲۰۰میلیون یورو بدهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار