|
|
کدخبر: ۱۷۹۱۲۵

معلوم نیست که وضعیت نیمار در پایان این فصل چه میشود، هر چه که هست نیمار تازه فصل گذشته قرار داد خود را با بارسلونا تمدید کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، چند وقتی است درباره ی انتقال نیمار به یکی از دو تیم انگلیسی چلسی و منچستر خبر هایی در رسانه های اروپایی در حال انتشار است. برای مثال: همانطور که چند وقت پیش روزنامه توتو اسپرت ادعا کرد آبراموویچ برای نگه داشتن کونته به هر نحوی که شده میخواهد نیمار را به چلسی بیاورد و حتی این روزنامه گفته بود: که چلسی به صورت شفاهی با بارسلونا به توافق رسیده و مبلغ این قرار داد ۱۸۰ میلیون یورو است، اما مدتی نگذشته بود که روزنامه ی اسپرت در خبری که تیتر اول روزنامه اش هم بود گفت: منچستر با مبلغی بالاتر از چلسی یعنی ۲۰۰ میلیون یورو خواهان جذب نیمار از بارسا است.

اما آیا این که چنین اخباری صحت دارد یا حاشیه هایی بیش نیست، باید دید که تصمیم بارسا چیست زیرا که نیمار فصل پیش قرار داد خود را با بارسا تمدید کرد، و تصمیم فروش نیمار با بارسلونا است، از طرفی هم بارسا قصد خرید گریزمان را در تابستان دارد و اگر بازیکنی مانند گیزمان به بارسا بیاید قطعا نمیتواند نیمکت نشین باشد برای همین احتمال خروج نیمار از نیوکمپ کم هم نیست.

اما از طرف دیگر روزنامه موندو دیپرتیوو هم با انتشار خبری به نقل از خود نیمار گفته بود که نیمار ۱۰۰ درصد بارسایی است، و همچنین حرف های دیگری زده بودبه نقل از نیمار که انگار نیمار بی شک و شبهه قرار است در بارسا بماند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار