|
|
کدخبر: ۱۷۹۱۸۲

حاتمی از بازیکنانی است که حاشیه برای خود کم نداشته و چند وقت پیش سر درگیری جنجالی با امیر قلعه نویی از تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز،فرزاد حاتمیبازیکنی که سومین دهه از فوتبالش را در حال حاضر در تراکتور سپری میکند و سابقهٔ بازی در تیم‌های راه‌آهن، سپاهان اصفهان، صبای قم، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران و مس کرمان را دارد، در این فصل نقش مهمی در نتایج تیم امیر قلعه نویی داشته است و با بیشترین تعداد گل بهترین و زهردارترین مهاجم این تیم به شمار می رود.
اما اتفاقی که اخیرا برای حاتمی افتاده، کنار گذاشته شدنش بخاطر رفتار بد او با امیرقلعه نوییبوده است، که خود قلعه نویی بعد از این ماجرا از وی به شدت ناراحت شد و او را از تمریناتش کنار گذاشت و تصمیم برای آینده اش را به کمیته انظباطی باشگاه سپرد و از این رو قرار بود جلسه کمیته‌انضباطی باشگاه تراکتورسازی برای رسیدگی به وضعیت حاتمی در هفته جاری برگزار شود اما با توجه به ابراز پشیمانی این مهاجم در تماس با اطرافیان امیر قلعه‌نویی به نظر می‌رسد این جلسه برگزار نشود و ظرف روزهای آینده او با بخشش ژنرال مواجه شود.

در آخر باید گفت حتی اگر فرزاد حاتمی بخشیده شود، این حرکت قلعه نویی به نوعی نشان دهنده ی پوست انداختن فوتبال ایران است و نشان میدهد بازیکن سالاری رو به اتمام است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار