|
|
کدخبر: ۱۷۹۲۰۱

بنزما در ادامه ی روند فوق العاده اش بازیکن ماه باشگاه رئال شده است، و این یعنی یک آمار فوق العاده برای بنزما که تا چند وقت پیش ماندنش در رئال در حاله ای از ابهام بود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز،بنزمافوتبال حرفه‌ای خود را از باشگاه المپیک لیون آغاز کرد و در سال ۲۰۰۴ میلادی وارد ترکیب تیم بزرگسالان این باشگاه شد و پس از ۵ سال بازی برای این تیم، در فصل ۲۰۰۹ _ ۲۰۱۰ به باشگاه رئال مادرید پیوست. مبلغ انتقال قرارداد او از لیون به رئال ۳۵میلیون یورو اعلام شد که با توجه به نحوه بازی او و عملکرد مثبتش این قرارداد به تا سقف ۴۱میلیون یورو نیز افزایش می‌یافت.
او در سالی وارد باشگاه رئال شد که ستارگانی همچون کریستیانو رونالدو و کاکا نیز در آن سال با این باشگاه مادریدی قرارداد بستند.
او از زمانی که به رئال آمده تقریبا در اکثر اوقات فیکس بوده چه زمانی که رقیبش هیگواین بود و چه الان که رقیبش آلوارو موراتا است که از نظر هوادارن رئال بسیار بهتر از او بوده است.
بنزما در این فصل موفق به زدن ۹ گل در لایگا و همچنین ۱۷ گل در تمامی مسابقات رئال شده است، و با گلی در بازی رئال مقابل آلاوس زد، در لالیگا نیز ۱۲۱ گله شد و با گذر از رکورد آمانسیو، به جمع ۱۰ گلزن برتر تاریخ رئال در لالیگا اضافه شد. او در مجموع ۱۷۹ گل در ۳۵۴ دیداری که برای رئال به میدان رفته به ثمر رسانده است.
او همچنین برای رئال هم توانست در بازی با آلاوس سبب خیر شود، به طوریکه با گلش، رئال در ۵۰ بازی متوالی خود موفق به گلزنی شده و ۱۱ دیدار دیگر نیز اگر این روند را ادامه دهد، موفق به برابری با رکورد بایرن مونیخ خواهد شد.
اما بنزما در ادامه ی روند فوق العاده اش بازیکن ماه باشگاه رئال شده است، بنزما که تا چند ماه پیش خبر احتمال تمدید قراردادش با واکنش رئالی ها در شبکه های اجتماعی روبه رو شد، حالا از سوی باشگاه رئال بهترین بازیکن انتخاب شده و این امر میتواند دهان خیلی از منتقدان او را تا مدتی بسته نگه دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار