|
|
کدخبر: ۱۷۹۲۳۳

علیرضا حقیقی چند روز پیش طبق قرار دادی به اسکلیستو نای پیوست وقرار خود را با این باشگاه رسمی کرد و طبق مراسمی معارفه شد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، علیرضا حقیقی دروازه بان۳۲ ساله کشورمان که ۷ سال است که درخارج از این ایران دروازه بانی میکند چند روز پیش طبق قرار دادی به اسکلیستو نای پیوست وقرار خود را با این باشگاه رسمی کرد و طبق مراسمی معارفه شد.
او که در ۷سال گذشته در لیگ های روسیه و پرتقال و … توپ زد، توانست خود را در دوره ای به سطحی برساند که به عنوان اولین فرد برای پشیبانی از دروازه ایران در جام جهانی ۲۰۱۴، و جام ملت های آسیا ۲۰۱۵، باشد که کی روش آن را انتخاب کرده، اما رفتن حقیقی به پرتغال و نیمکت نشینی این دروازه بان در لیگ پرتقال، باعثکم رنگ شدن حضور او شد، که در نهایت بی تیم ماندن او در واقع تکمیل روز های خاکستری او بود.
اما در نهایت اخباری منتشر شد که اعلام شده علیرضا حقیقی با اسکیلیستونای به توافق رسید و او که با این قرارداد امید هایش برای بازگشت به دنیای فوتبال زنده شده بود ولی متاسفانه دوباره به نظر میرسد، ‎دروازه تیم ملى در جام جهانى برزیل و جام ملت هاى آسیا در استرالیا که بعد از جدایى از ماریتیموى پرتغال به دلیل مصدومیت پیشنهادات خوب خود از لیگ انگلیس و یونان را از دست داده بود، در ژانویه راهى لیگ سوئد شد و به تیم اسکیلستویا پیوست اما اینبار هم مصدومیت قدیمى ران پا به سراغ او آمد تا مجبور به ترک سوئد شده و براى مداوا راهى مونیخ شود.
‎حقیقى امروز سوئد را به مقصد مونیخ ترک خواهد کرد تا فردا زیر نظر پزشک بایرن مونیخ عمل جراحى کند تا کاملا از این مصدومیت رهایى یابد. طبق اعلام کادرپزشکى طول دوران بهبودى این دروازه بان دو ماه خواهد بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار