|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۰۷

امروز هفته آخر لیگ یک امروز از ساعت ۱۷ به صورت همزمان در ۹ شهر انجام شد تا تکلیف دومین تیم صعود کننده و سومین تیم سقوط کننده مشخص شد.


​​​به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز،امروز هفته آخر لیگ یک امروز از ساعت ۱۷ به صورت همزمان در ۹ شهر انجام شد تا تکلیف دومین تیم صعود کننده و سومین تیم سقوط کننده مشخص شد؛ تا اینجا صعود و قهرمانی پارس جنوبی جم قطعی شده بود و سقوط استقلال اهواز و فولاد یزد به لیگ دو هم مسجل شده بود و در بالای جدول سپیدرود رشت، گل گهرسیرجان و ملوان بندرانزلی برای صعود تلاش میکردن. اما در سه بازی حساس امروز سپیدرود رشت - نساجی مازندران و فولاد یزد - گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان - ملوان بندرانزلی و جدول به گونه ای بود که سپیدرود ۵۸ امتیاز ۱۰ تفاض گل و گهر سیرجان ۵۷ امتیاز ۱۴ تقاضل ملوان انزلی ۵۷ امتیاز ۷ تفاضل به ترتیب در تعقیب یکدیگر بودند.
اما در پایین جدول هم حساسیت کمتر از بالای جدول نبود و با توجه به وضعیت امتیاز و تفاضل گل راه آهن، ایران جوان بوشهر، خیبر خرم آباد و فجرسپاسی چهار تیمی هستن که خطر سقوط رو احساس میکنن و نفت مسجد سلیمان بخاطر تفاضل خوبش سقوط نمیکرد. سه بازی حساس در این قسمت جدول وجود داشت که راه آهن - ایرانجوان، خونه به خونه - خیبر و آلومینیوم - فجرسپاسی در مقابل یکدیگر صف آرایی میکردند و در جدول راه آهن ۳۶ امتیاز ۱۷ - تفاضل، ایرانجوان بوشهر ۳۵ امتیاز ۳ - تفاضل، خیبر خرم آباد ۳۴ امتیاز ۱۶ - تفاضل، فجرسپاسی ۳۳ امتیاز ۷ - تفاضل شرایط حساسی را بوجود آورده بودند.
تفاضل ایرانجوان و امتیاز راه آهن میگفت اگر دو تیم تو بازی امروزشان مساوی میکردند، هر دو در لیگ به احتمال فراوان ماندنی بودند.
اما در نهایت بازی های امروز که ​​​​​​​​​​​یه فصل فوق العاده حساس و جذاب در رقابت های لیگ آزادگان به پایان رسید و پارس جم و سپید رود به جای ماشین سازی و بین یکی از دو تیم صبا یا سیاه جامگان به لیگ برتر آمدند و همچنین ۳ تیمِ استقلال اهواز _ فولاد یزد، خیبر خرم آباد به دستهی پایین تر سقوط کردند.
در آخر نیز باید گفت، تیم فوق العاده ی گل گهر عملکرد قابل ستایشی داشت، ملوان بزرگ تلاش زیادی کرد اما امتیاز دادن های زیاد مانع صعود این تیم شد، خونه به خونه، نساجی، مس، آلومینیوم و … برای لیگ برتری شدن نیاز به پیشرفت بیشتری داشتند و اگر سال بعد لیگ برتر را میخواهند، باید فراتر از این فصل خود باشند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار