|
|
کدخبر: ۱۷۹۵۷۰

وتبال ساحلی تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات جام جهانی که در با هاما برگزار شد عملکرد فوق العاده ای داشته و توانسته، با نتایج خوب خود بین ۴ تیم صعود کند و اگر باخت چند شب پیشش در مقابل تاهیتی نبود دیشب یک پای فینال بود.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، فوتبال ساحلی تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات جام جهانی که در با هاما برگزار شد عملکرد فوق العاده ای داشته و توانسته، با نتایج خوب خود بین ۴ تیم صعود کند و اگر باخت چند شب پیشش در مقابل تاهیتی نبود دیشب یک پای فینال بود، علی ناظم در ۱۲ دقیقه دوم بازی موفق شد گل ایران را به ثمر برساند و دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در ۱۲ دقیقه سوم باز شد. این دیدار در سه دقیقه اضافی هم برنده نداشت تا در ضربات پنالتی تیم تاهیتی برنده شود و به فینال جام جهانی برسد. حسینی در ضربات پنالتی چهار ضربه پنالتی را مهار کرد اما ایران ناباورانه از صعود به فینال باز ماند.
اما امروز ایران باید به مصاف ایتالیا میرفت و یک بازی حساس را برای دیدن زحمات خود با این تیم انجام میداد
این بازی که به نحوی یک بازی انتقامی محسوب میشد برای ملی پوشانمان به شدت حساس بود، این بازی که در دو وفت قانونی اول با ۳ گل به نفع تیم ملی کشورمان تمام شد در وقت قانونی سوم به تنهایی ۴ گل داشت و ایران در نهایت با نتیجه ی ۳ _ ۵ بازی را به پایان رساندند.
این در حالی بود که پس از شکست ایران در مقابل تاهیتی ترابیان رییس کمیته فنی فوتبال ساحلی گفته بود: " عباس ترابیان درباره شکست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل تاهیتی و ناکامی در رسیدن به فینال مسابقات جام جهانی، گفت: عملکرد بازیکنان خوب بود و مطابق با آنچیزی بود که از کادر فنی ایده گرفته بودند. با این حال استرس بازی بالا بود و بازیکنان تجربه این موقعیت را نداشتند. " اما در این بازی از آن استرس دیگر خبری نبود و تیم ملی کشورمان با یک نتیجه ی قاطع سومی جهان را از آن خود کرد.
اما مهدی تاج در نامه ای این موفقیت را ستایش کرد و گفت: تلاش و ممارست های مستمر ملی پوشان فوتبال ساحلی در یک سال و نیم منتهی به مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی باهاما شکل گرفته از ایمان، غیرت، اراده، برنامه ریزی هدفمند و قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جهان برای نخستین بار در طول تاریخ برگزاری این رقابت ها، نشان از اقتدار و رشادت جوانان برومند ایران اسلامی دارد که توانستند عنوان سوم جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۷ باهاما را برای مردم عزیز ایران به ارمغان بیاورند.

بدون شک نمایش غرور آفرین بازیکنان در رویارویی با بزرگان فوتبال ساحلی جهان و کسب مقام سوم جهان دستاوردی از لحظاتی سخت و پرفشار است که با حضور در اردوهای پی در پی و دور از خانواده هایشان پشت سر گذاشته اند.

ساحلی بازان که پیش از این با کسب پیروزی در رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ یکه تازی خود را به رخ آسیا کشیده بودند اکنون با قرار گرفتن بر روی سکوی جهانی، اراده، توانمندی و غرور ایرانی خود را بار دیگر و البته اینبار در سطحی بالاتر برای جهانیان به نمایش گذاشتند.
فدراسیون فوتبال این افتخارآفرینی را هم زمان با اعیاد گرامی شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت ولیعصر(عج) به ملت شریف و سربلند ایران اسلامی، بازیکنان، کادرفنی و خانواده عزیز آنها و همچنین به جامعه فوتبال و فوتبال ساحلی به ویژه باشگاه های تلاشگر رشته فوتبال ساحلی که زحمات زیادی را برای پرورش بازیکنان در سراسر کشور به عهده دارند تبریک و تهنیت عرض می کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار