|
|
کدخبر: ۱۷۹۶۹۵

بنگر این فصل بعد از اینکه از پرسپولیس کنار گذاشته شد به تراکتور سازی پیوست تا ناکامی بزرگ خود را جبران کند اما از بدو ورودش به ترکتور مصدومیت هایش شروع شد تا جایی که در نیم فصل دوم وقتی خواست استارت کارش را بزند تا جای در نیمه فصل دوم بازی کرد اما بعد از درگیری با قلعه نویی پس از بازی پرسپولیس در رختکن قرمز پوشان از تراکتور کنار گذاشته شد.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، بنگر این فصل بعد از اینکه از پرسپولیس کنار گذاشته شد بهتراکتورسازی پیوست تا ناکامی بزرگ خود را جبران کند اما از بدو ورودش به ترکتور مصدومیت هایش شروع شد تا جایی که در نیم فصل دوم وقتی خواست استارت کارش را بزند تا جای در نیمه فصل دوم بازی کرد اما بعد از درگیری باقلعه نوییپس از بازی پرسپولیس در رختکن قرمز پوشان از تراکتور کنار گذاشته شد.
این جنجال دو نفر به صورت رسانه ای با انتقاد هایی از همدیگر تا پایان فصل جریان داشت ولی آخرش هم به نتیجه ای نرسید و بنگر کج دار و مریض تا پایان قراداداش صبر کرد و قراردادش با تراکتوری ها به پایان رساند.
اما حالا وضعیت متفاوت میباشد و قلعه نویی، دشمن این بازیکن از تراکتور سازی از تراکتور جدا شد و میتوان گفت که بنگر راه بازگشت برایش دارد باز میشود، و آنطور که به نظر میرسد مسئولین تراکتور اقدام هایی برای بازگشت او دارند میکنند.
این در حالی است که چندی پیش ذوالفقاری سرپرست تراکتور در مصاحبه ای علیه بنگر مصاحبه ی تندی را اجام داده بود که بدین شرح است: «آقای بنگر اگر صحبتی دارد، همین الان انجام دهد و بگوید که ما فراخوان بازگشت به تمرین او را زدیم اما او نیامد و بیش از ۳ ماه است که در تمرینات غیبت دارد. از همان زمان هم که غیبتش شروع شد، نامه اش را به سازمان لیگ زدیم و شکایت خود را در این باره انجام دادیم.»
وی ادامه داد: «به سازمان لیگ هم اعلام کرد که بنگر باید دریافتی هایش از تراکتورسازی را پس بدهد، چون به تمرینات نیامده و باید پاسخگو باشد.»
سرپرست تراکتورسازی در پایان افزود: «بازیکنی که ۱۰ دقیقه بعد از بازی با پرسپولیس همه اتفاقات رختکن تیم را به رسانه ها داده، دیگر چه حرفی برای گفتن دارد؟ مگر چیز اضافه ای هم مانده است؟ خواهش می کنم اگر مساله ای هست، هرچه زودتر بگوید. شاید ایراد از ما بوده که بازیکن اخراجی و ۳۸ ساله حریف را جذب کردیم تا آبرویش حفظ شود و جالب اینکه حدود ۸۰۰ میلیون تومان با او قرارداد بستیم.»

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار