|
|
کدخبر: ۱۷۹۷۴۳

مهرداد پولادی پس از پایان قرار دادش در قطر تصمیم گرفته با توجه به پیشنهاد های فراوانش به تایلند کوچ کند، تا با حال و هوایی دیگر فوتبال خود را در اواخر دوران فوتبالی اش به پایان رساند.

به گزارش سرویس ورزشی امید نیوز، پولادی از سری بازیکنان فوتبال ایران است که نامش هم بخاطر حواشی اش و هم بخاطر بازی های در خشانش در تیم ملی و فوتبال ایران چند سالی است بر سر زبان ها افتاده است و با اینکه دیگر با توجه به مشکلاتش در ایران بازی نمیکند، باز هم چند وقت یکبار از او یاد میشود.

پولادی که سه سال پیش به لیگ قطر کوچ کرد کمتر کسی فکر میکرد که دیگر به ایران بازنگردد و حتی با توجه به مصدومیت هایش از لیست کی روش کنار گذاشته شود، در اصل مشکل اصلی پولادی در ایران، مشکل پایان خدمت وی بود که در دورانی که کارت پایان خدمت سربازی وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال باطل و وی از حضور در تیم ملی منع شد. پس از اتمام اردوی پرتغال تیم ملی فوتبال در مهر ۱۳۹۳، مهرداد پولادی از بازگشت به ایران به همراه سایر ملی‌پوشان خودداری کرد و به کشور قطر رفته و مسئولان باشگاه فوتبال پرسپولیس را در تنگنا قرار داد که اجازه‌نامه انتقال وی به تیم الشحانیه این کشور را صادر کنند.

او در ۳ فصل حضورش در الشحانیه به یکی از تاثیر گذارترین بازکنان این تیم تبدیل شد، به طوری که سرمربیان این تیم بار هار او را در پست های مختاف از جمله: وینگر، دفاع چپ، قلب دفاع و… مرد استفاده قرار دادند و همه ی اینها علتی بر آن شد که پولادی حتی پیش مدیران این تیم قطری هم محبوب شود، تا جایی که بازوبند کاپیتانی را به او دهند.

اما طبق آخرین اخباری که در روزنامه قطری منتشر شده است، مهرداد پولادی پس از پایان قرار دادش در قطر تصمیم گرفته با توجه به پیشنهاد های فراوانش به تایلند کوچ کند، تا با حال و هوایی دیگر فوتبال خود را در آخر های دوران فوتبالی اش به پایان رساند. این در حالی است که پولادی فرصت بازی و زندگی در ایران را انگار برای همیشه از ذهن خود پاک کرده است و الان هم در حال گذراندن تعطیلات خود، در فرسنگ ها دور تر از ایران یعنی، یونان است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار