|
|
کدخبر: ۱۷۹۹۶۸

کوکه، هافبک اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسپانیا، تایید کرد که متوقف کردن لیونل مسی تقریبا غیرممکن است.

تیم های ملی آرژانتین و اسپانیا سه شنبه شب در وندا متروپولیتانو مقابل هم قرار خواهند گرفت و هنوز دقیقا مشخص نیست مسی که دیدار مقابل ایتالیا را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ از دست داد، بتواند در این دیدار به میدان برود. کوکه که با اتلتیکو مادرید بارها مقابل مسی بازی کرده، معتقد است که هیچ حریفی نمی تواند به طور کامل کاپیتان آرژانتین را از کار بیندازد.


او به مارکا گفت:" به نظر من، او بهترین بازیکن دنیاست. وقتی در زمین مقابل او هستید، به این فکر می کنید که او روز خوبی نداشته باشد. متوقف کردن او بسیار دشوار است. باید منطقه بزرگی از زمین را پوشش بدهید و همیشه در دفاع شرکت کنید. باید امیدوار باشید که روز او نباشد.

متوقف کردن مسی تقریبا غیرممکن است



می دانید که او یک حرکت را آغاز می کند، او را می بینید و برای پوشش آن آماده می شوید اما او ناگهان کارش را می کند. او ناگهان یک حرکت ابداع می کند زیرا او خلاقیت زیادی دارد. چرا او می تواند در برود؟ زیرا متوقف کردنش تقریبا غیرممکن است."

کوکه تایید کرد که ناکامی اسپانیا در جام جهانی 2014 و یورو 2016، کمی هواداران را دلسرد کرد اما معتقد است که بازی های خوب اخیر لاروخا، بار دیگر باعث علاقه مندی آنها شده است.

" هیجان در اطراف تیم ملی کمی از بین رفته بود و ما در دو سال گذشته با کار خوب آن را بار دیگر به دست آوردیم. هواداران بار دیگر درگیر بازی های ملی شده اند."

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار