|
|
کدخبر: ۱۷۹۹۹۴

یم ملی ایران که در اردوی اتریش به سر می برد فردا در دومین روز فیفا در ماه فروردین به مصاف تیم ملی الجزایر می رود؛ تیمی که بازیکنان نامداری چون ریاض محرز (لسترسیتی)، یاسین ابراهیمی (پورتو) و اسلام سلیمانی (نیوکاسل) در اختیار دارد.

 

تیم ملی الجزایر که به صورت بالقوه یکی از بهترین تیمهای آفریقا به شمار می رود به دلیل مشکلات داخلی و همینطور عدم سازماندهی مناسب در فوتبال این کشور نتوانست به جام جهانی 2018 صعود کند اما پس از انتخاب رباح ماجر که خود از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال این کشور و حتی قاره آفریقا به شمار می آید، امیدهای زیادی در این کشور برای رنسانس در تیم ملی الجزایر به وجود آمده است.

الجزایر در دوره قبلی جام جهانی که در برزیل برگزار شد یکی از تیمهای شگفتی ساز جام بود. آنها در گروهی که بلژیک، روسیه و کره جنوبی حضور داشتند توانستند برای نخستین بار از مرحله گروهی عبور کنند.
اکنون ماجر با استفاده از تجربیات بازیکنانی چون ابراهیمی و سلیمانی که در دوره قبلی جام جهانی حضور داشتند و همینطور توانایی ریاض محرز امیدوار است تیم قدرتمندی را ایجاد کند.
"سبزها" تاکنون در 4 جام جهانی حضور داشته اند و موفق شده اند تا به حال دو بار قهرمانی جام ملتهای آفریقا را کسب کنند.
دیدار برابر الجزایر فرصت بسیار مناسبی برای ایران است تا بتواند خود را بهتر آماده حضور در جام جهانی و رویارویی با تیم ملی مراکش کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار