|
|
کدخبر: ۱۸۰۰۳۱

تحقیر در شب غیبت لئو مسی؛

اسپانیا موفق شد با ارائه نمایشی فوق العاده در دیداری دوستانه با نتیجه عجیب 1-6 آرژانتین را مغلوب کند.

 در شبی که غیبت لیونل مسی به وضوح دیده می شد، اسپانیا با 6 گل آلبی سلسته را شکست داد تا خط و نشانی بزرگ برای رقبای خود کشیده باشد.

اسپانیا 6 – 1 آرژانتین؛ خط و نشان لاروخای بی رحم!

بازی با برتری اسپانیا آغاز شد و این تیم در دقیقه 12 و روی پاس فنی آسنسیو و ضربه دقیق دیگو کاستا به گل اول دست یافت.

اسپانیا 6 – 1 آرژانتین؛ خط و نشان لاروخای بی رحم!

حملات لاروخا باز هم ادامه یافت و در دقیقه 27 و باز هم روی ارسال زمینی آسنسیو، این بار هم تیمی او ایسکو با ضربه ای زیبا به گوشه دروازه گل دوم را به ثمر رساند.

بعد از دریافت 2 گل، آرژانتین تلاش زیادی برای جبران داشت و نهایتا در دقیقه 37 و روی ارسال بانگا، با ضربه سر اوتامندی اختلاف را به حداقل رساند.

اسپانیا 6 – 1 آرژانتین؛ خط و نشان لاروخای بی رحم!

با شروع نیمه دوم حملات لاروخا ادامه یافت و در دقیقه 53 ایسکو موفق شد روی پاس رو به بیرون آسپاس، با ضربه ای زمینی گل سوم را به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود و تنها 4 دقیقه بعد این بار تیاگو در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم زننده گل چهارم لقب گرفت.

در ادامه آرژانتین می توانست اختلاف را کم کند اما ضربه سر اوتامندی به دیرک دروازه اسپانیا برخورد کرد.

اسپانیا 6 – 1 آرژانتین؛ خط و نشان لاروخای بی رحم!

در دقیقه 74 این بار آسپاس با فراری دیدنی تک به تک شد و گل پنجم را نیز به ثمر رساند. تنها یک دقیقه بعد این بار ایسکو با ضربه ای دقیق از درون محوطه زننده گل ششم لقب گرفت.

در ادامه و با توجه به عصبی بودن بازیکنان آرژانتین، چند بار درگیری در بین بازیکنان 2 تیم ایجاد شد و نهایتا اسپانیا با همان 6 گل رقیب نامدار خود را مغلوب کرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار