|
|
کدخبر: ۱۸۰۳۸۳

تور جهانی جودو با حضور قهرمانان المپیک و جهان در اصفهان برگزار می‌شود.

همایون طبایی، دبیر هیئت جودو استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان ، درباره برگزاری تور جهانی جودو اظهار داشت: فدراسیون جهانی جودو هر سال 10 کشور جهان را انتخاب و تور جهانی جودو را به صورت جشنواره در آن برگزار می‌کند.

وی افزود: در جریان این تور جودوکاران این ورزش را برای علاقمندان به نمایش می‌گذارند و هدف از برگزاری آن، تبلیغ و گسترش این ورزش المپیکی در سطح جهان است.

طبایی با اشاره به حضور 2 قهرمان المپیک و 4 قهرمان جهان در تور جهانی جودو در اصفهان گفت: در جریان این تور 2 فیلمبردار از فدراسیون جهانی جودو پتانسیل‌های موجود در جودو اصفهان، تعداد شرکت‌کنندگان و آداب و رسوم و فرهنگ کشورمان را مستندسازی می‌کنند. همچنین بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی اصفهان نیز در دستور کار شرکت‌کنندگان قرار دارد.

دبیر هیئت جودو استان اصفهان ادامه داد: تور جهانی جودو فردا سه‌شنبه 28 فروردین ماه از ساعت 10 تا 13 ویژه بانوان در خانه جودو اصفهان و از ساعت 16:30 تا 20 به صورت مشترک در میدان امام (ره) برگزار می‌شود. جودوکاران نوجوان و جوان شرکت‌کننده نیز با لباس مخصوص جودو در این برنامه حضور پیدا می‌کنند.

وی اضافه کرد: تور جهانی جودو امسال علاوه بر اصفهان، در استان‌های تهران، البرز، فارس، مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار