|
|
کدخبر: ۱۸۰۶۲۴

اندر احوالات یک مالک خصوصی

باشگاه خونه به خونه بابل فصل گذشته نیز بعد از ناکامی از صعود به لیگ برتر جنجال به راه انداخت و اعلام کرد دیگر در فوتبال تیمداری نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال خونه به خونه بابل امروز اعلام کرد که به دلیل ناعدالتی در فوتبال! حاضر به حضور در فینال جام حذفی نیست. این در حالی است که بی عدالتی در فوتبال از نظر مدیران و مالک باشگاه خونه به خونه ظاهرا راهیابی به لیگ برتر است! وگرنه باخت 6 بر صفر تیمی مثل راه آهن که سقوط کرده و هیچ انگیزه ای برای بازی ندارد و درطول فصل هم مدام اسیر مشکلات مالی بوده ، نتیجه ای شگفت انگیز در هیچ کجای دنیای فوتبال محسوب نمی شود اما اینکه مدیران و مالک باشگاه خونه به خونه بلافاصله بعد از ناکامی اعلام انصراف می کند جای شگفتی دارد!

البته این رفتار مالک باشگاه خونه به خونه برای اهالی فوتبال ایران رفتاری حیرت انگیز محسوب نمی شود زیرا حسن زاده مالک باشگاه فصل گذشته نیز بعد از اینکه تیمش به لیگ برتر راه پیدا نکرد خیلی سریع اعلام انصراف و کناره گیری از تیمداری در لیگ یک کرد! اعلامی که هیچ وقت به مرحله اجرا نرسید. اکنون خونه به خونه می تواند خود را از حضور در مهم ترین بازی تاریخ این باشگاه محروم کند اما آیا با انصراف و قهر و جنجال در فوتبال ، عدالت در این رشته ورزشی اجرا خواهد شد؟!

آیا قهر و انصراف از فوتبال ایران دهن کجی و جنجال سازی به فوتبال کشور نیست؟ آن هم مسابقاتی که به احترام خون شهدا و حماسه سازان آزادسازی خرمشهر در این شهر برگزار می شود.

حیف است که مالک باشگاه خونه به خونه با تصمیمی جنجالی تیمی که برایش زحمت کشیده را خیلی راحت از بهترین بازی فصل و تاریخش محروم کند، هرچند صلاح مملکت خویش خسروان دانند! ولی راه و رسم حرفه ای گری در فوتبال فقط هزینه کردن از جیب شخصی نیست باید به قوانین فوتبال حرفه ای احترام گذاشت و مدام به دنبال جنجال سازی نبود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار