|
|
کدخبر: ۱۸۰۸۰۷

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ‌ملی والیبال آرژانتین به دلیل مشکلات شخصی در حال خاتمه دادن به قراردادش با فدراسیون والیبال این کشور پس از قهرمانی جهان است و مقصد آینده او باشگاه مودنا است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم والیبال مودنا ایتالیا که افتخارات زیادی در سری A دارد در فصل جاری لیگ والیبال ایتالیا با هدایت را دویتس استویچف و بازیکنانی مانند برونو رزنده برزیلی نتوانست به فینال صعود کند و انتظارات هوادارانش را بر آورده کند.

پس از پایان همکاری باشگاه مودنا با استویچف بلغاری‌ حال باید دید خانم کانیا پدرینی، مدیر باشگاه مودنا با چه کسی برای هدایت تیمش در فصل آینده به توافق می‌رسد. پس از اسامی که در روزهای اخیر مطرح شد بالاخره مدیران این باشگاه اعلام کردند که با خولیو ولاسکو به توافق رسیدند چرا که هواداران این تیم به دنبال تکرار روزهای افسانه ایشان با ولاسکو هستند.

در ابتدا که این انتقال مطرح شد رسانه‌های ایتلایایی از غیر ممکن بودن آن سخن گفتند ، زیرا ولاسکو تا سال 2020 با فدراسیون والیبال آرژانتین قرارداد دارد و به همین خاطر مدیران باشگاه مودنا باید پیشنهادی به ولاسکو بدهند که او نتواند ردکند. اما خبر خوش برای هواداران مودنا در چند روز گذشته منتشر شد ، زیرا ولاسکو به دلیل مشکلات شخصی قصد ادامه‌ همکاری با تیم‌ ‌ملی والیبال آرژانتین را ندارد و حتی رییس فدراسیون والیبال آرژانتین از احتمال قطع همکاری با ولاسکو سخن گفت‌.

در همین خصوص ولاسکو یادداشتی در صفحه شخصی‌اش از پایان همکاری‌اش با تیم‌ ‌ملی والیبال آرژانتین پس از مسابقات قهرمانی جهان خبر دادهاست. ولاسکو در این متن اظهار کرد: من از فدراسیون والیبال آرژانتین درخواست کدره ام تا قراردادم را پس از رقابت‌های قهرمانی جهان و در ماه سپتامبر خاتمه دهد. باید تاکید کنم این تصمیم را به دلیل مشکلات شخصی ام گرفته‌ام و نمی‌خواهم مشکلاتم را در نتیجه‌ تیم تاثیر بگذارد. کار کردن با تیم مودنا یعنی فرصتی برای آموزش در بالاترین سطح و کادر در کنار خانواده‌ام است که در حال‌ حاضر مهم‌ترین چیزها برایم هستند. هر چند تیم‌ ‌ملی کشورم را ترک می‌کنم اما همه آن چه را که در این سال‌ها فرا گرفته بودم به تیم انتقال دادم. از فدراسیون، باشگاه‌ها و هواداران آرژانتینی تشکر می‌کنم چرا که بدون آنها نمی توانستم به چنین سطح بالایی برسم.

خولیو ولاسکو در واقع نماد والیبال ایتالیا است. او به عنوان سرمربی مودنا در دهه هشتاد توانست چهار قهرمانی متوالی از سال 1986 تا 1989 کسب کند و به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی ایتالیا موفق به کسب دو قهرمانی جهان در سال‌های 1990 و 1994 و پنج قهرمانی در لیگ جهانی شده است.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار