|
|
کدخبر: ۱۸۱۰۳۳

تیم ملی شیرجه ایران برای کسب آمادگی بیشتر جهت حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، 13 خرداد عازم باکو می شود.

به گزارش ایسنا، با تجه به برخی حواشی مطرح شده مبنی بر تعطیل شدن اردوهای تیم ملی شیرجه، قائم میرآبیان سرمربی تیم این حواشی را تکذیب و از ادامه یافتن اردوها در راستای آماده سازی ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا خبر داد.

قائم میرآبیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تعطیل شدن اردوهای تیم ملی شیرجه اظهار کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد و به همراه ملی‌پوشان تمرینات تیم در اردوهای تیم ملی را با قدرت پیگیری می‌کنیم.

او افزود: اتفاقا جلسه‌ای هم با محسن رضوانی رئیس فدراسیون داشتیم که در پایان نشست قرار شد 13 خرداد ماه برای شرکت در یک تورنمنت تدارکاتی عازم آذربایجان شویم تا در تورنمنت باکو شرکت کنیم. همچنین 10 تا 24 تیر ماه نیز مسابقاتی را در ایتالیا داریم که به این رقابت‌ها اعزام می‌شویم.

سرمربی تیم ملی شیرجه درباره‌ی اردوها و شرایط فعلی ملی پوشان نیز توضیح داد: الآن از لحاظ اردویی شرایط خوبی داریم و تمرینات را به خوبی پیگیری می‌کنیم. از لحاظ مرحله تمرینی نیز الآن تمرینات مسابقه‌ای را پشت سر می‌گذاریم تا پس از یک عملکرد خوب در باکو و ایتالیا، در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی را کسب کنیم.

قائم میرآبیان در پایان و در پاسخ به این سوال که تیم ملی شیرجه می‌تواند در بازی‌های آسیایی بین تیم‌های بالای جدول باشد؟ خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌های ما همینطور ادامه پیدا کند بدون شک می‌توانیم بین پنج تیم برتر مسابقات باشیم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار