|
|
کدخبر: ۱۸۱۰۳۴

ستاره تیم فوتبال لیورپول به هموطنانش وعده داد که تمام تلاش خود را برای رسیدن به جام جهانی 2018 روسیه انجام دهد.

به گزارش امیدنیوز و به نقل از نشریه سان انگلیس، محمد صلاح که در فینال لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه کتف آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد، می‌گوید که به رسیدن به جام جهانی خوشبین است.

نگرانی‌هایی در خصوص شکستگی استخوان شانه یا ترقوه صلاح وجود داشت، اما این نگرانی‌ها با عکسبردای‌های که از کتف او صورت گرفته برطرف شده است.

صلاح 25 ساله اکنون برای اولین بار از زمان بازی فینال صحبت کرده و درباره وضعیتش توضیح داده است. او گفت: شب سختی بود، اما من یک جنگجو هستم. با وجود اینکه ممکن است شانس چندانی نداشته باشیم، اما من مطمئنم که به روسیه می‌روم تا مایه افتخار همه شما شوم. محبت و حمایت شما به من قدرتی را که نیاز دارم، می‌رساند.

صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا بر اثر برخوردی که با سرخیو راموس داشت در دقیقه 30 بازی مجبور به ترک میدان شد. براساس اعلام نشریه سان ادعاهایی مطرح شده است مبنی بر اینکه مدافع رئال مادرید عمداً‌ چنین خطایی را روی برنده کفش طلای لیگ برتر انگلیس انجام داده است تا او را که اصلی‌ترین تهدید برای تیمش در فینال لیگ قهرمانان محسوب می‌شود، زمین‌گیر کند.

تیم ملی مصر در مرحله گروهی جام جهانی با تیم‌های عربستان صعودی، روسیه میزبان و اروگوئه رقابت خواهد داشت و صلاح 18 روز فرصت دارد تا خودش را برای اولین بازی تیمش که 15 ژوئن برابر اروگوئه است، آماده کند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار