|
|
کدخبر: ۱۸۱۱۹۰

رئیس فیفا شعار آزادی فیفا را شعار خالی ندانست و گفت: ما در فیفا پذیرای همه هستیم.

به گزارش امیدنیوز و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، جانی اینفانتینو در آغاز شصت‌وهشتمین کنگره سالانه فیفا که امروز (چهارشنبه) در مسکو برگزار شد گفت: روسیه هنوز هم فاتح نشده است و فردا با برگزاری بازی افتتاحیه برنده فوتبال می‌شود.

رئیس سوئیسی فیفا ادامه داد: روسیه کشور زیبایی است. بسیار زیبا و انگار تاکنون توسط هیچ‌کسی کشف نشده است. روسیه فردا توسط فوتبال فتح می‌شود و شروع آن از ورزشگاه لوژنیکی خواهد بود. جایی که سالهاست فوتبال جهان جریان دارد. جا دارد اینجا از روسیه و رئیس‌جمهورش قدردانی کنم. کسی که به ما می‌پیوندد. همچنین باید از دولت روسیه، کمیته سازماندهی جام جهانی 2018، 50 هزار هزار داوطلبان افتخاری، 150 میلیون نفر مردم روسیه هم قدردانی کنم. به اتفاق هم از این رویداد بزرگ ورزشی جهان لذت خواهیم برد.

اینفانتینو ادامه داد: به لطف برنامه فیفا توانستیم سرمایه بخش توسعه‌ای فوتبال را تا چهاربرابر افزایش دهیم و به 4.1 میلیارد دلار رسیده است. فیفا پشتیبان برنامه ما خواهد بود و میلیون‌ها کودک در سراسر جهان این برنامه و سرمایه فیفا برای توسعه فوتبال را احساس می‌کنند. این پول‌های شماست.بچه‌های شما هستند. ما سیستمی داریم که پول‌ها به صورت دقیق صرف برنامه توسعه فوتبال فیفا می‌شوند.

رئیس فیفا افزود: من افتخار می‌کنم که می خواهیم در فیفا آزادی ایجاد کنیم و با آغوش باز پذیرای همه هستیم. این فقط یک شعار خالی نیست و واقعیت دارد. شخصا به بیش از 100 کشور جهان سفر کردم. البته به طور مداوم عملکردمان را بهبود بخشیم و ما این کار را خواهیم کرد. بعضی‌ها روزهای سیاه را در دوران سرمایه‌گذاری توسعه‌ای فیفا پیش‌بینی می‌کردند اما این هزینه نوعی درآمدزایی است. تلاش ما برای فوتبال و توسعه آن است. در دوره زمانی 2015 تا 2018 پیش‌بینی درآمدزایی 5 میلیارد دلاری شده بود اما به 6.1 میلیارد دلار رسید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار