|
|
کدخبر: ۱۸۱۹۸۸

امضای قرارداد چهارساله با قهرمان بلژیک ستاره ایرانی را در صدر جدول 10 نقل و انتقال گران و رکوردشکن پنجره تابستانی ژوپیرلیگ قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی یک سال بعد از کوچ به فوتبال اروپا و پوشیدن پیراهن شارلروا چند روز قبل با انتقالی پرسرو صدا از جمع گورخرها جدا و راهی اف سی بروژ باشگاه پرافتخار و پرطرفدار بلژیک شد تا با این تیم که مدافع عنوان قهرمانی هم بود راهی لیگ قهرمانان اروپا شود. انتقال ستاره ایرانی به قدری غیرمنتظره و هیجان انگیز بود که رسانه های این کشور همچنان اخبار آن را در صدر خبرهای خود قرار می دهند از جمله این که شرایط مالی این انتقال باعث شد تا کاوه در صدر گران ترین ستاره های جابه جا شده در جدول TOP10 مارکتینگ فوتبال بلژیک قرار بگیرد.


این اتفاق در حالی برای کاوه رضایی رخ داد که ستاره سابق استقلالی ها در هنگام کوچ از این تیم به اروپا از سوی مسئولان وقت باشگاه با لقب"اروپاندیده" مواجه شده بود اما حالا همین بازیکن به عنوان گران ترین نقل و انتقال تابستانی بلژیک نام خود را بیشتر از همیشه بر سر زبان ها انداخته است تا با پیراهن بروژ در پی چالشی بزرگ تر این بار در لیگ قهرمانان اروپا باشد.


سایت sporza بلژیک با اعلام این که پنجره تابستانی ژوپیرلیگ در حال بسته شدن است جدول 10 نقل و انتقال بزرگ و گران قیمت را به این شرح منتشر و کاوه رضایی را گران ترین ستاره تابستان 2018 لقب داد.


10)لورنس دی بوک؛ 3.5 میلیون یورو (اوستنده)


بازیکن 25 ساله که در بروژ برای خود اسم و رسمی پیدا کرد بعد از انتقال قرضی به لیدزیونایتد در بازگشت به باشگاه قبلی پی برد جایگاهی در افکار تاکتیکی سرمربی کروات قهرمان بلژیک ندارد از همین رو با قراردادی به ارزش 3.5 میلیون یورو راهی اوستنده شد.

کاوه رضایی در صدر"TOP10" تابستانی ژوپیرلیگ


9)کنی سایف؛3.7 میلیون یورو(اندرلخت)


سه سال درخشش با پیراهن خنت باعث شد تا او در زمستان با انتقالی قرضی راهی اندرلخت شود تا بعد از 17 حضور در ترکیب این تیم سران باشگاه برای قطعی کردن قرارداد هافبک پانامایی رقمی در حدود 3.7 میلیون یورو به سران خنت بپردازند.

کاوه رضایی در صدر"TOP10" تابستانی ژوپیرلیگ


8)مامادو سیلا دیالو؛3.85 میلیون یورو(زولت وارگم)


مهاجم 24 ساله پرورش یافته در آکادمی باشگاه اوپن یک سال بعد از درخشش با پیراهن خنت با قراردادی به ارزش 3.85 میلیون یورو راهی زولت وارگم شد تا چالشی جدید در دوران فوتبالی خود تجربه کند.

کاوه رضایی در صدر"TOP10" تابستانی ژوپیرلیگ


7)مبارک بوصوفا؛ 4 میلیون یورو(خنت)


سال 2016 سران باشگاه خنت ستاره مراکشی خود را به صورت قرضی راهی پایتخت روسیه و باشگاه لوکوموتیو مسکو کرد اما چند ماه بعد پیشنهاد 4 میلیون یورویی الجزیره امارات از راه رسید تا این پول و سود هنگفت در تاریخ بلژیک به ثبت برسد.

کاوه رضایی در صدر"TOP10" تابستانی ژوپیرلیگ


6)کوین دورند؛ 4 میلیون یورو(خنک)


در سال 2002 در باشگاه خنک به عنوان پدیده جدید بلژیک نام خود را بر سر زبان ها انداخت تا به عنوان جوان اول سال معرفی شود. در سال 2006 باشگاه بروژ با قراردادی 4 میلیون یورویی او را به خدمت گرفت غافل از این که مصدومیت های متوالی اجازه درخشش بیشتر به او نمی دهد تا بالاجبار از دنیای فوتبال کناره گیری کند.

کاوه رضایی در صدر"TOP10" تابستانی ژوپیرلیگ


5)هانس واناکن؛ 4 میلیون یورو(لوکرن)


بعد از دو فصل درخشش با پیراهن لوکرن با قراردادی چهار میلیون یورویی در تابستان 2015 راهی بروژ شد و فصل پیش کمک شایانی به ایوان لکو کرد تا سه کانه به یادماندنی در بلژیک ثبت کند تا در پی این موفقیت عنوان بهترین بازیکن فصل به او برسد.

کاوه رضایی در صدر"TOP10" تابستانی ژوپیرلیگ


4)نیسکنس کیبانو؛4 میلیون یورو(شارلروا)


اولین بار مالک ایرانی شارلروا این بازیکن را کشف و به بلژیک کشاند تا دو سال بعد زمینه انتقال 4 میلیون یورویی مهاجم سیه چرده که در 64 بازی 18 بار موفق به گلزنی شده بود را به خنک فراهم کند.این بازیکن در حال حاضر برای فولادم بازی می کند و اتفاقا عملکرد بدی هم نداشته است.

کاوه رضایی در صدر"TOP10" تابستانی ژوپیرلیگ


3)کارا امبوجی؛4 میلیون یورو(خنک)


تابستان 2015 باشگه اندرلخت با قراردادی 4 میلیون یورویی این مهاجم سنگالی را از خنگ بلژیک به خدمت گرفت تا او در آن روزها رکوردهای زیادی را جابه جا و سود سرشاری را به باشگاه خنک برساند. بازیکنی که از آن روز تا الان در 73 بازی به میدان رفته و تنها شش گل زده است.

کاوه رضایی در صدر"TOP10" تابستانی ژوپیرلیگ


2)ایمبه امبویه؛4.5 میلیون یورو(خنک)


تابستان 2013 انتقالی ژوپیرلیگ را تحت الشعاع خود قرارداد که نزدیک به 5 سال رکورددار نقل و انتقالات ژوپیر لیگ شد چون مهاجم کنگویی در انتقالی جنجالی از خنت راهی خنک شد تا رقم 4.5 میلیون یورویی این انتقال سال ها رکورددار باقی بماند.

کاوه رضایی در صدر"TOP10" تابستانی ژوپیرلیگ


1)کاوه رضایی؛ 5 میلیون یورو(بروژ)


با رسمی شدن انتقال کاوه رضایی به بروژ بعد از امضای قرارداد چهارساله رکوردی که پنج سال دست نخورده بود شکست تا ستاره ایرانی سابق شارلروا به عنوان گران ترین ستاره ژوپیرلیگ برسد چون تاکنون باشگاهی 5 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه نکرده بود.

کاوه رضایی در صدر"TOP10" تابستانی ژوپیرلیگ

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار