|
|
کدخبر: ۱۸۲۰۱۶

سخت‌تر از این برای پرسپولیس ممکن بود. سخت‌تر از بازی با بهترین و پرستاره‌ترین تیم غرب آسیا که در مرحله گروهی و یک هشتم نهایی حتی یک امتیاز را هم از دست نداده و مربی و بازیکنانش مدام از اشتیاق خود برای لمس جام قهرمانی آسیا می‌گویند؛ تیمی که میلیون‌ها دلار پول خرج کرده تا بهترین تیم فعلی آسیا باشد.

به گزارش امیدنیوز ، آیا پرسپولیس می‌تواند مقابل این تیم میلیاردر آتش به پا کند؟ زمانی که لخویا در سال 2015 تیم هموطنش در مرحله نیمه‌نهایی سال 2016 یعنی الجیش را در مرحله یک‌چهارم پایانی شکست داد، یک قدرت جدید متولد شد که الدحیل نام گرفت و در آسیا توفان به پا کرد.

این تیم پرستاره حالا برای رسیدن به نیمه‌نهایی و فینالی که آرزویش شده، باید با پرسپولیس بازی کند که اتفاقا آن هم مثل الدحیل، به‌عنوان صدرنشین از مرحله گروهی صعود کرد و در یک هشتم نهایی هم الجزیره امارات را شکست داد. البته نه با نتیجه‌ای مشابه پیروزی هشت گله الدحیل برابر العین در همین مرحله. حالا اما بازی‌های قبلی اهمیت خود را از دست داده و همه چیز در دو بازی رفت و برگشت یک چهارم نهایی خلاصه می‌شود که میزبان اول آن، تیم قطری است. این را باید به حساب خوش‌شانسی پرسپولیس بگذاریم که ابتدا در خانه حریف بازی می‌کند و بعد در زمین خودی. البته که برای الدحیل بازی خانگی یا خارج از خانه فرقی ندارد چرا که تا اینجای کار همه بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته است اما حتما با تجربه الجزیره آشناست که بداند گل خوردن از پرسپولیس و امتیاز دادن به این تیم، می‌تواند حسرت قهرمانی آسیا را به دلش بگذارد. برای پرسپولیس اما حتی یک امتیاز هم پیروزی به حساب می‌آید. کار تیم برانکو چنان سخت است که بیرون کشیدن حتی یک امتیاز از دل این بازی را می‌توانیم معجزه بخوانیم و به گل نخوردن پرسپولیس امیدوار باشیم. پرسپولیسی که نه تنها از جذب بازیکن محروم بوده، بلکه نیمی از ستاره‌هایش را هم از دست داده و با ترکیبی متفاوت از مرحله گروهی و یک هشتم باید پا به میدان بگذارد. واقعیت این است که پرسپولیس تضعیف شده اما الدحیل حتی به جای بازیکنان مصدومش هم ستاره خریده است و نتایج بهتری هم گرفته. این تیم هر سه بازی ابتدایی خود در لیگ ستارگان قطر را برده اما پرسپولیس از 5 بازی 9 امتیاز جمع کرده. با این حال امیدواریم به موفقیتش در سخت‌ترین بازی سال که با معجزه تیم برانکو برای همیشه در ذهن‌مان خواهد ماند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار