|
|
کدخبر: ۱۸۲۸۷۷

باشگاه آ.ث میلان ایتالیا طی چند روز آینده خبر امضای قرارداد با «زلاتان ابراهیموویچ» ستاره پیشین تیم ملی سوئد را به طور رسمی اعلام می کند.

به گزارش امید نیوز ،  مهاجم 37 ساله سوئدی پس از ناکام ماندن در رساندن تیم اِل اِی گلکسی آمریکا به جمع 8 تیم پایانی لیگ برتر این کشور، چشم به بازگشت دوباره به اروپا دوخته و با توجه به اینکه تیم اسبقش، بی صبرانه در انتظار این است که پیش از خداحافظی ابراهیموویچ، بار دیگر با او متحد شود، مقدمات برای این انتقال جنجالی فراهم شده است.
براساس گزارش تارنمای خبری گل، مذاکرات مراحل پایانی خود را طی کرده و روسونری طی چند روز آینده، این خبر را رسانه ای خواهد کرد.
این انتقال بدین معنا است که ابراهیموویچ که پیش تر در سری آ ایتالیا، پیراهن تیم های یوونتوس، اینتر و همین باشگاه میلان را بر تن کرده است، پیش از آویختن کفش هایش چهارمین حضور خود را در ایتالیا تجربه خواهد کرد.
ابراهیموویچ در نخستین دوران حضورش در جمع میلانی ها، در تنها 85 بازی، در مجموع 80 گل و پاس گل به نام خود ثبت کرد.
مهاجم سوئدی در مجموع تمامی بازی هایش برای تمامی تیم های ایتالیایی، هفت فصل را در سری آ گذرانده و 148 گل نیز به ثمر رسانده است.
تیم آ. ث میلان در حال حاضر، در حال سپری کردن دگرگونی های اساسی است و امید دارد تا این پروژه آنها را بار دیگر در فهرست برترین باشگاه های فوتبال اروپا قرار دهد.
 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار