|
|
کدخبر: ۱۸۳۳۲۲

تیم فوتبال قطر با برتری برابر امارات دومین فینالیست رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ لقب گرفت.

به گزارش امید نیوز ،

مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا در امارات با شکست میزبان مقابل قطر و صعود عنابی‌ها به فینال پیگیری شد.

در دومین بازی از این مرحله تیم امارات در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی و با قضاوت سزار راموس از مکزیک به مصاف قطر رفت که این دیدار با پیروزی 4 بر صفر قطر خاتمه یافت تا شاگردان فلیکس سانچس اسپانیایی راهی فینال شوند.

در این بازی بوعلام خوخی در دقیقه 22، المعز علی در دقیقه 37، حسن الهیدوس در دقیقه 80 و حمید اسماعیل (3+90) برای قطر گلزنی کردند تا میزبان با قبول اولین شکست خود، در صعود به دیدار نهایی ناکام بماند. گل سوم منجر به درآمدن اشک یکی از بازیکنان نیمکت‌نشین امارات هم شد.

در این بازی اسماعیل مطر از امارات در دقیقه 55 و کریم بوضیاف و احمد علاالدین قطر در دقایق 62 و 87 کارت زرد دریافت کردند. ضمن اینکه اسماعیل احمد بازیکن امارات در دقیقه 91 به دلیل حرکت غیر ورزشی از زمین اخراج شد.

قطر در حالی گام به فینال گذاشت که در هیچ کدام از دیدارهای خود در این رقابت‌ها گلی دریافت نکرده است. این تیم در همین جام عربستان را 2 بر صفر در مرحله گروهی شکست داده بود و با برتری برابر امارات دومین بازی سیاسی این جام را هم به سود خود به پایان رساند.

بدین ترتیب تیم‌های قطر و ژاپن روز جمعه 12 بهمن ماه و از ساعت 17:30 به وقت تهران، فینال را در ورزشگاه زاید اسپورتس سیتی شهر ابوظبی برگزار خواهند کرد.

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار