|
|
کدخبر: ۱۸۳۶۸۳

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو 4 سال در پرسپولیس بود و جدا شدن او از تیم تبعات خودش را داشته است.

در خصوص تمدید قرارداد با پرسپولیس،  جدایی برانکو، جذب بازیکنان سابق و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

فارس: قرارداد شما هم که امروز تمدید شد.

بله، من با پرسپولیس قرارداد نداشتم و امروز قرارداد خودم را با باشگاه تمدید کردم.

فارس: فردا هم که قرار است به تمرینات پرسپولیس در ترکیه اضافه شوید.

بله، فردا صبح راهی استانبول خواهم شد تا پس از آن به اردو اضافه شوم.

فارس: وضعیت پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

می‌دانید که بازیکنان در اردو هستند و ما هم خودمان را آماده می‌کنیم تا شرایط خوبی داشته باشیم. باید همه با هم تلاش کنیم تا وضعیت پرسپولیس خوب و ایده‌ال شود. خوشبختانه از وقتی که سرمربی جدید اضافه شده اقدامات خوبی انجام می‌شود و شرایط هر روز بهتر هم شده است. مربی جدید با تیم آشنا شده و بازیکنان هم با تفکرات کالدرون آشنا شدند. 

فارس: جدایی برانکو از پرسپولیس با واکنش منفی هواداران روبه‌رو شد. فکر می‌کنید این مسئله چه تبعاتی برای پرسپولیس خواهد داشت؟

به هر حال این مسائل طبیعی است  چرا که آقای برانکو ۴ سال در پرسپولیس بود و با او توانستیم نتایج خیلی خوبی به دست بیاوریم. بازیکنان به تفکرات آقای برانکو عادت کرده بودند و جدا شدن او از پرسپولیس تبعاتی داشت و شرایط خودش را داشته است. البته من از هواداران پرسپولیس خواهش می‌کنم که به مجموعه باشگاه اعتماد کنند. ما برای موفقیت به حمایت هواداران‌مان نیاز داریم. در باشگاه همه تلاش می‌کنند تا هواداران راضی شوند. همه جا گفته‌ام که حمایت هواداران بسیار لازم است و آنها به ما می‌توانند دلگرمی بدهند.امیدوارم که آنها در طول فصل حمایت خوبی از پرسپولیس داشته باشند.

فارس: شما در حالی از حمایت هواداران صحبت می‌کنید که آنها از برخی اخبار مثل لیست مازاد و موارد دیگر کاملا ناراضی هستند.

این مسائل شیطنت است که از سوی برخی‌ها انجام شد وگرنه این طور نبود و می‌بینید این روزها بازیکنان در اردوی ترکیه مشغول تمرینات خودشان هستند. من یادم هست که کالدرون فقط با رادوشوویچ در این باره حرف زد و به او گفت که اگر قرار به این باشد که بازیکنی از پرسپولیس جدا شود او خودش را آماده کند که البته این طور هم نشد. اینکه او با سایر بازیکنان برای حضور در لیست مازاد حرف زده، صحت ندارد و هنوز هم هیچ چیزی معلوم نیست. همه این مسائل گمانه‌زنی است و فقط سرمربی تیم می‌داند که چه برنامه‌ای خواهد داشت و الان هم می‌بینید که همه بازیکنان در ترکیه مشغول تمرینات هستند و از طرفی شاید این بحث اضافه شدن دو سهمیه هم بتواند به ما کمک کند. 

فارس: البته امروز اعلام شده که احتمالاً با اضافه شدن دو بازیکن به لیست بزرگسال مخالفت شود.

من نمی‌دانم چه تصمیمی قرار است گرفته شود و فقط گفتم امیدوارم این اتفاق رخ بدهد اما اینکه چه می‌شود را من نمی‌دانم. فعلاً اسمی از بازیکنان مازاد برده نشده و قرار است سرمربی پرسپولیس بعد از اردوی ترکیه در این باره تصمیم بگیرد، اما هنوز از سوی باشگاه اعلام نشده که چه کسی در پرسپولیس می‌ماند یا چه کسی می‌رود. خیال هواداران بابت همه این مسائل راحت باشد. چرا که هنوز صحبتی در خصوص لیست مازاد انجام نشده است. 

فارس:‌ نظر شما در خصوص کالدرون چیست چرا که او به هر حال با فضای فوتبال ایران زیاد آشنایی ندارد.

او از وقتی که آمده با انرژی خیلی زیادی کار می‌کند به طوری که صبح‌ها از همه زودتر می‌آید و بعد از تمرین هم دیرتر از همه ورزشگاه را ترک می‌کند. به هر حال هر مربی که می‌آید می‌خواهد عملکرد خوبی داشته باشد و برای موفقیت می‌جنگد. کالدرون هم از این قاعده مستثنی نیست و او هم به دنبال موفقیت در پرسپولیس است.

فارس: جذب بازیکنان جدا شده از پرسپولیس و بازگشت آنها باعث شده تا هواداران پرسپولیس نسبت به این موضوع موضع بگیرند.

 باید بگویم که فقط فرشاد احمدزاده قبل از انتخاب سرمربی به تیم اضافه شد و بعد از آن هر بازیکنی که به پرسپولیس آمده با نظر سرمربی بوده و او خواسته که این بازیکنان اضافه شود.

فارس: البته باور این مسئله کمی سخت است چرا که کالدرون شناخت آنچنانی نسبت به بازیکنان ایرانی ندارد.

نه این طور نیست چرا که او از بازیکنان ایرانی شناخت پیدا کرده و به هر حال شناخت نسبی روی فوتبال ایران و بازیکنان داشته است. بعد از انتخاب کالدرون بازیکنان با نظر او به پرسپولیس آمدند. 

فارس:‌ بعد از سه قهرمانی متوالی وضعیت پرسپولیس را چطور می‌بینید؟

خودتان بهتر می‌دانید که هر سال مسابقات سخت‌تر از سال قبل می‌شود و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند تا با امکانات خوب به موفقیت برسند. ما هم به دنبال کسب نتایج خوب هستیم و برای آن تلاش می‌کنیم. خوشبختانه اکثر بازیکنان ما در پرسپولیس ماندند و این موضوع به ما کمک خواهد کرد. 

فارس:‌ نبودن مهاجم در پرسپولیس و احتمال لژیونر شدن علیپور باعث شده تا هواداران پرسپولیس نگران باشند. نظر شما چیست؟

مسئولان باشگاه به دنبال جذب مهاجم هستند و باید با وسواس بازیکن مهاجم را انتخاب کنند. باید تلاش کرد تا بهترین‌ها به پرسپولیس بیایند چرا که در سال‌های اخیر مهاجم خوب خارجی جذب پرسپولیس نشده است. 

فارس: از زمانی که برانکو از پرسپولیس رفته همه مدعی ارتباط با او و صحبت با برانکو هستند! شما با برانکو صحبتی نکردید؟

نه، من با برانکو صحبتی نداشتم. چند روز قبل فرزاد حبیب‌اللهی با برانکو مشغول صحبت بود که از طریق او گفتم به برانکو سلام برساند وگرنه ارتباط خاصی با هم نداشتیم. 

 

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار