|
|
کدخبر: ۲۱۶۹

سرمربی پرتغالی چلسی جدی‌تر از همیشه برای خرید وین رونی تاکید و اعلام کرد که تیمش برای جذب این بازیکن ۲۷ ساله پیشنهاد خود را به سران منچستریونایتد ارائه کرده است.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، ژوزه مورینیو با وجود پاسخ منفی قاطعانه‌ای که اخیرا از یونایتدی‌ها در خصوص فروش رونی دریافت کرده هنوز تسلیم نشده و قصد دارد او را به چنگ آورد. به گزارش روزنامه سان چاپ لندن، چلسی دو روز گذشته پیشنهاد قراردادی ۲۰ میلیون پوندی برای خرید رونی به یونایتد ارائه کرده که مورد قبول سران این تیم واقع نشده است. با این حال به نظر می‌رسد مورینیو قصد دارد میزان مقاومت و سرسختی دیوید مویس، همتای اسکاتلندی‌اش در منچستریونایتد را بسنجد.

مورینیو در این باره گفت: ما این بازیکن را می‌خواهیم، به او علاقه داریم و پیشنهاد‌مان را هم ارائه کرده‌ایم. شرایط کاملا واضح است چون دیگر هیچ چیز مخفی و پنهانی وجود ندارد. یونایتد می‌داند ما بازیکنش را می‌خواهیم و باید بداند پیشنهاد‌مان را هم ارائه کرده‌ایم.

آقای خاص افزود: در حال حاضر چیز دیگری برای گفتن نداریم و باید به تصمیم یونایتد احترام بگذاریم. از این لحظه به بعد من دیگر یک کلمه هم درباره وین رونی چیزی نخواهم گفت چون دیگر همه می‌دانند که ما او را می‌خواهیم.

مورینیو این شایعه که چلسی برای خرید رونی یکی از بازیکنان خود که گفته می‌شود خوان ماتا یا داوید لوئیز است را به همراه ۱۰ میلیون پوند به یونایتد پیشنهاد کرده، تکذیب کرد و گفت: پیشنهاد رسمی ما مقدار معینی پول است و در این میان هیچ بازیکنی مانند ماتا و لوئیز رد و بدل نمی‌شوند.

سرمربی چلسی تصریح کرد: از رفتاری که در قبال موضوع وین رونی داشته‌ایم راضی هستیم چون همه چیز کاملا پاک است. حالا آنها می‌توانند پیشنهاد ما را بپذیرند یا اینکه آن را رد کنند.

مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا به جز رونی بازیکن دیگری را هم مدنظر دارد و برای او پیشنهاد داده است، خاطرنشان کرد: خیر و این کار را هم انجام نخواهیم داد. یا رونی یا هیچ بازیکن دیگری.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار