|
|
کدخبر: ۲۳۸۸

کفاشیان:

رییس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره جلسه باشگاه‌های بدهکار، برنامه‌های تیم ملی و زمان بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران حرف زد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از ایسنا، علی کفاشیان پس از خروج از جلسه باشگاه‌های بدهکار درباره این جلسه گفت: بحثی بود که مدت‌ها درباره جلوگیری از فعالیت باشگاه‌های بدهکار در کمیته انضباطی مطرح بود که امروز مشخص شد برخی از این باشگاه‌ها بدهی خود را پرداخت کرده‌اند ولی اطلاع نداده‌اند و قرار شد که سایرین هم هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: قرار بر این شد که بدهکاران به دو بخش تقسیم شوند. برخی باشگاه‌ها مورد شکایت بازیکنان و مربیان قرار گرفته بودند و برخی دیگر هیچ شکایتی نداشتند. قرار شد که با تقسیم این دو گروه کاری شود که آن‌هایی که شکایت نکرده‌اند متضرر نشوند. در نتیجه قرار شد ۳۰ درصد از درآمد باشگاه‌ها صرف پرداخت بدهی‌هایشان شود.

کفاشیان ادامه داد: به این ترتیب مشخص می‌شود که طلب طلبکاران از محلی پرداخت می‌شود و طلبکاران می‌دانند که می‌توانند به پول‌شان برسند.

کفاشیان در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا طلبکاران هم با این طرح موافق هستند یا خیر گفت: بسیاری از این طلبکاران مدت‌هاست که پول‌شان را نگرفته‌اند و مطمئنا راضی خواهند بود که بدانند پول‌شان پرداخت می‌شود.

در ادامه خبرنگاری از کفاشیان درباره بدهی فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها پرسید. رییس فدراسیون فوتبال پاسخ داد: سازمان لیگ به باشگاه‌ها بدهی دارد که هر وقت بتواند پولش را از بدهکاران پس بگیرد، به باشگاه‌ها پرداخت می‌کند. به عنوان مثال سازمان لیگ می‌تواند از صداوسیما شکایت کند چون این سازمان یکی از بدهکاران عمده سازمان لیگ است.

کفاشیان در ادامه درباره روند اجرای برنامه‌های کارلوس کی‌روش هم گفت: منتظریم که او به ایران بازگردد تا برنامه‌ها را بسنجیم و با مسائل مالی‌مان تراز کنیم. این مسائل باید دست به دست هم بدهد تا برنامه‌ها اجرا شوند. از همه مهم‌تر اینکه باید خود کی‌روش هم حضور داشته باشد.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چرا کی‌روش در بازگشت به ایران تاخیر می‌کند به شوخی گفت: شاید به او خوش می‌گذرد! البته او گفته که هفته آینده به ایران می‌آید.

به گزارش ایسنا پیش از جلسه امروز باشگاه‌های بدهکار علی کفاشیان جلسه‌ی کوتاهی با جواد نکونام داشت. رییس فدراسیون فوتبال درباره این جلسه نیز گفت: ما جلوی رفتن نکونام را به لیگ امارات گرفته‌ایم و به همین دلیل نیاز است که به گونه‌ای این مسئله را جبران کنیم. او و ۸ – ۹ بازیکن دیگر در حالی که می‌توانند مبالغ بیشتری از تیم‌های اماراتی بگیرند، اجازه کار در لیگ کشور را ندارند. نکونام هنوز تیم آینده‌اش را انتخاب نکرده و ما منتظریم که ببینیم قرارداد او با تیم آینده‌اش چقدر خواهد بود که مبلغی هم ما به او پرداخت کنیم.

کفاشیان درباره مسئله محمدرضا خلعتبری هم گفت: موضوع او با نکونام فرق می‌کند چون او پیش از این مسائل قرارداد خود را بسته بود و اکنون ممکن است با جریمه باشگاهش روبه‌رو شود.

رییس فدراسیون فوتبال درباره نامه‌ای که قصد دارد به رییس جمهور بنویسد گفت: این نامه نیز با هدف تعیین بودجه‌ای برای پرداخت به بازیکنانی نظیر نکونام است.

به گزارش ایسنا کفاشیان در ادامه درباره برنامه‌های تیم ملی گفت: زمانی که کی‌روش بازگردد درباره برنامه‌های تیم ملی در مرداد و شهریور صحبت می‌کنیم. اکنون چند تیم تقاضای بازی دوستانه با ما را داشتند که در حال بررسی هستیم. سعی می‌کنیم برنامه‌های تیم ملی را طبق خواسته‌های کی‌روش انجام دهیم اما ما تیم‌های دیگری نیز داریم که باید به آن‌ها فکر کنیم.

وی در پایان در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه تیم‌هایی به ایران درخواست بازی دوستانه داده‌اند به شوخی گفت: یکی از آن‌ها گابن است!

به گزارش ایسنا صحبت‌های کفاشیان با خبرنگاران خالی از حاشیه نبود. در حالی که خبرنگاران در طبقه همکف فدراسیون فوتبال منتظر آمدن کفاشیان بودند، او را دیدند که سوار بر خودرو قصد خروج از پارکینگ فدراسیون را دارد. به همین دلیل از او خواستند که پیاده شود و با آن‌ها صحبت کند.

کفاشیان که ناچار شده بود پاسخگوی خبرنگاران باشد، کنار خیابان در جمع آن‌ها حاضر شد در حالی که خبرنگاران گرم سوال پرسیدن از رییس فدراسیون فوتبال بودند، دو تن از همسایگان فدراسیون به ناگهان به جمع خبرنگاران آمدند و با صدای بلند از کفاشیان خواستند که به آن‌ها جواب بدهد. اعتراض آن‌ها به کفاشیان درباره این بود که برنامه‌های فدراسیون باعثمی‌شود همیشه جلوی پارکینگ‌های آن‌ها پر از خودروهای مراجعه کنندگان باشد که این مسئله برایشان مزاحمت‌هایی ایجاد کرده است. در نهایت هم یکی از همسایه‌ها از کفاشیان پرسید که آیا فدراسیون قرار است تغییر مکان دهد؟ که رییس فدراسیون پاسخ داد اگر بتوان پولی جمع کرد و ساختمان خوبی تهیه کرد، چرا که نه؟

انتهای پیام

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار