|
|
کدخبر: ۲۸۲۴۷

برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲ و ۳۵ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

به گزارشامید، برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲ و ۳۵ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکیاین هفته به برگزاری مسابقات تیم ملی به میزبانی شهرستانها اختصاص یافته بود.



در ابتدای برنامه گزارشی از دیدار تیم های ایران و تایلند و حاشیه های این بازی پخش شد.







مسعود مرادی کارشناس داوریاین هفته از برنامه نود بود.



گزارش نود درجه پخش شد و در آن مسائل مختلف فوتبال هفته گذشته به تصویر کشیده شد.

محمد مهدی غفاری مربی تیم ملی نوجوانان
از امارات روی خط تلفنی برنامه آمد و عنوان کرد: فیلم بازی تیم آرژانتین را دیده بودیم و نسبت به نقاط ضعف و قوت این تیم آشنایی داشتیم و در تمرین روی این مسائل کار کردیم. وی ادامه داد: اینجا واقعا گرمای هوا بیداد می کند و بچه ها واقعا خوب بازی کردند و حتی اگر بیشتر تلاش می کردیم می توانستیم بازی را ببریم.



وی افزود: تمام هدفمان این است که بازی کنیم که مورد قبول مردم کشورمان باشد. وی در خصوص تماس کی روش و اینکه در صورت پیروزی تیم ملی نوجوانان در بازی بعد برای تماشای بازی های این تیم به امارات می رود اظهار بی اطلاعی کرد.

وی در مورد وضعیت تیم ملی نوجوانان گفت: در حال حاضر مصدوم نداریم و برای بازی ساعت ۱۷ آماده می شویم.

پس از این ارتباط گوشه هایی ازدیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و گسترش فولادو حاشیه های این بازی و سپس دیدار دو تیم سایپا و سپاهان پخش شد.









سپس تصاویری ازدیدار تیم های ذوب آهن و صبای قمپخش شد.





پس از این گزارشصحبتهای محمد مایلی کهنپخش شد که جالب توجه بود.



پس از پخش صحبت های مایلی کهن مسعود مرادی به بررسی داوری دیدار های پخش شده پرداخت.

پس از گذشت ۴۵ دقیقه از آغاز برنامه سه چهارم بینندگان برنامه نود با برگزاری بازیهای ملی در شهرستانها موافق بودند.

مسعود مرادی نیز جزو موافقین با برگزاری مسابقات ملی در شهرستانها بود.



در بخش بعدی برنامه گزارشی ازدیدار دو تیم استقلال و نفت تهرانو حاشیه های این بازی پخش شد.















پس از این گزارشدیدار تیم های پرسپولیس و داماشو حواشی مربوط به آن به تصویر کشیده شد.











پس از این دیدار داوری آن مورد بررسی قرار گرفت.

سپستصاویری از جر و بحثعلی دایی با داور در بازی اخیر پرسپولیسپخش شد.













میهمان برنامه: پژمان جمشیدی



پژمان جمشیدی بازیگر سریال پژمان پس از دوازده سال میهمان برنامه نود بود.

وی گفت: تا زمانی که زنده ام خودرا یک ورزشی می دانم و فوتبال برای من چیزی فراتر از عشق است. من سال ۶۹ بازی خود را شروع کردم و خود را یک فوتبالی می دانم.







وی ادامه داد: در حال بازی در یک تله فیلم هستم و چند روز دیگر فیلمبرداری این تله فیلم نیز به پایان می رسد.

وی در مورد تحصیلاتش گفت: بخاطر حضور در تیم ملی مشکلاتی در دانشگاه بریم بوجود آمد، وی ادامه داد: طی ۹ سال ۹۰ واحد درسی پاس کردم، چرا که خیلی مرخصی می گرفتم و دنبال فوتبال بودم.

در این بخش از برنامه گزارش نود تا نود پخش شد که به موضوعات مربوط به فوتبال در هفته گذشته پرداخته بود.

جمشیدی ۳۶ ساله در خانواده ای فرهنگی بزرگ شده و به گفته خود در درس هایش موفق بوده و اغلب درس ها از جمله ریاضیات را نیز حفظ می کرده و حفظیات قوی دارد و در همین راستا در مورد حفظ دیالوگ های سریال پژمان نیز با مشکلی مواجه نشده است.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص فوتبال ادعایی ندارد، وی در مورد روابط اجتماعی خود و ورود به عرصه بازیگری گفت: من به واسطه رابطه ای که با برادران قاسم خانی داشتم وارد این عرصه شدم.

جمشیدی در مورد سریال پژمان گفت: این سریال مد نظرم بود و می خواستم در این رابطه سریالی ساخته شود، پس از مدتی قاسم خانی به من گفت شبکه ۳ از این طرح استقبال کرده و می خواست نقش پژمان را یک فوتبالیست بازی کند و قرار بود دنبال یک نفر برای این نقش باشیم که پیمان قاسم خانی این پیشنهاد را به من داد و در ابتدا شوکه شدم ولی پس از اینکه با هم صحبت هایی داشتیم این پیشنهاد را پذیرفتم و باید بگویم حتی یک درصد هم از کار خود پشیمان نیستم.





وی در مورد نقدهایی که در خصوص این سریال شده است گفت: نقدهای کمی از این سریال شد و مردم پذیرفته اند که در کار طنز گاهی اوقات تفاوتهایی با واقعیت وجود دارد و با این حال من تمام نقدها را با دقت مورد بررسی قرار می دهم. این سریال در مورد پژمان جمشیدی است و در آن قصد بی احترامی به فرد خاصی نداریم.





وی در مورد تحصیلات فوتبالیست ها و نقدهای موجود گفت: در هر حرفه ای افراد تحصیلکرده و بیسواد وجود دارد و این مسئله ای طبیعی است و تمام آنها دوست داشتنی هستند.

وی ادامه داد: سریال پژمان با استقبال زیادی مواجه شده است و خیلی از مردم بخاطر این سریال از من تشکر کردند.

پژمان جمشیدی از تمامی بازیگرانی که در این سریال وی را همراهی کردند تشکر کرد.

وی در پایان گفت: از تمامی بزرگان فوتبالی کشور تشکر می کنم و من کوچکترین عضو فوتبال ایران هستم و پیش از این قرار بود در این سریال یک فوتبالیست بازی کند و قرار نبود که من بازیگر این نقش باشم.

وی تصریح کرد: سریال پژمان ۲۶ قسمت است که ۱۱ قسمت آن باقی مانده است.

وی در مورد مربیگری در فوتبال نیز گفت: مربیگری B را گرفته ام و منتظرم درجه مربیگری A را بگیرم.

سپس صحنه هایی از دیدار تیم های تراکتور و فولاد و حاشیه های این بازی پخش شد.





پس از خداحافظی پژمان جمشیدی از برنامه نود صحنه شادی پس از گل لوسیانو پریرا و توهین وی به هواداران تراکتورسازی و مصاحبه های مربوط به آن پخش شد.





حمید زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی
روی خط تلفنی برنامه آمدو گفت: متاسفانه برخی مشکلات در داوری باعثمی شود بر روی سکوها تشنج ایجاد شود که این مسائل باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.



وی در مورد شادی پس از گل پریرا و گذاشتن توپ زیر پیراهنش گفت باید این بازیکن توبیخ شود ولی فردوسی پور مواردی را از جمله شادی پس از گل جواد نکونام مثال زد که پس از به ثمر رساندن گل این نوع شادی پس از گل را انجام دادند.





مسعود مرادیدر مورد پرتاب توپ از سوی پریرا به سمت هواداران تراکتور گفت: از نظر قوانین فوتبال این مسئله فقط کارت زرد دارد.

سپسحسین فرکی سرمربی تیم فولادروی خط تلفنی آمد و گفت: زدن ضربه به توپ و پرتاب آن به سوی هواداران تیم رقیب را نمی پسندم و این مسئله را به بازیکن تیممان گوشزد کردیم و از این بابت ناراحت شدیم و نباید حرکاتی را شاهد باشیم که هواداران را دچار تنش کنند.



وی در مورد محرومیت پریرا گفت: اعتقاد نداریم که این محرومیت باید به این دلیل انجام شود ولی اگر کمیته انضباطی این تصمیم را گرفته به حکم آن احترام می گذاریم البته این قضیه را از طریق باشگاه پی گیری خواهیم کرد.

وی در مورد پنالتی مشکوک در این بازی گفت: اگر داور به عمد این پنالتی را گرفته که باید با داور برخورد شده و داور را کنار بگذارند. آقای مرادی کارشناس داوری است و می گوید پنالتی نبوده است.

زینی زادهدر این رابطه گفت: این پنالتی اشتباه داوری نبوده بلکه تخلف داوری بوده است.

مسعود مرادیدر ادامه این بحثافزود: چرا تمام بحثها را به تخلف و اشتباهات داوری ربطمی دهید؟ این مسئله برای داوری ایران بسیار بد است و داوران ما همگی تمام تلاش خود را می کنند که بهترین قضاوت را داشته باشند.

بالاخره گل پژمان جمشیدی که در هنگام به ثمر رساندن آن برق ها قطع شده و از صدا و سیما پخش نشد از برنامه این هفته نود پخش شد.

این تصویر توسط دوربین هندی کم گرفته شده بود که برای نخستین بار در این برنامه پخش شد.



پس از این بخشگزارشی در مورد " رزم جوی " خبرنگار خوشنام و پیشکسوت دنیای ورزشپخش شد که اکنون به عنوان راننده تاکسی فعالیت می کند و کار خبرنگاری را ترک کرده است.







سپس دیدار تیم های استقلال صنعتی و راه آهن پخش شد.

پس از آن گزارشی از لیگ دسته یک و حواشی آن به تصویر کشیده شد.

سپس صحنه هایی از دیدار دو تیم مس کرمان و فجر سپاسی و مصاحبه های مربیان دو تیم و حاشیه های مربوط به آن پخش شد.

غلامرضا رفیعی کارشناس حقوقی فوتبال
روی خط تلفنی آمد و مسائلی را در خصوص کسر امتیاز عنوان کرد که در تصاویر زیر به آن اشاره شده است و در پایان اظهار داشت که کسر امتیاز از باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی به خاطر تماشاگران خلاف قوانین فیفا است.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس
روی خط تلفنی برنامه آمد و از تمامی فوتبال دوستان خواست مشکلات موجود در بازی ها را به داوری ربط ندهند و عنوان کرد ما یکبار نسبت به داوری اعتراض کردیم که مستنداتی نیز ارائه دادیم.

وی در مورد محرومیت دایی گفت: چرا یک دفعه هجمه ای بر علیه دایی راه می افتد و هم سرمربی را محروم می کنند و هم از باشگاه کسر امتیاز می شود.

وی ادامه داد: ۲۰۰ نفر سازمان یافته از تیم رقیب امده و کاری کرده اند که ما به یک چهره بین المللی تبدیل شویم وسر زبان ها بیافتیم.

وی گفت: این اشتباه داور است و به نظر من باید داور را محکوم کنند، من این قضیه را خلاف میدانم و بطور قطع با این مسئله بطور جدی برخورد خواهم کرد، مسعود مرادی نیز گفته های رویانیان را در خصوص اشتباه داور چهارم بازی پرسپولیس و داماش تایید کرد.

رویانیان افزود: هواداران ما باید در مورد داوری سکوت کنند و اگر مسئله ای باشد باشگاه در این رابطه اقدام خواهد کرد.

پس از صحبت های رویانیان گزارشی کامل از لیگ دسته یک به تصویر کشیده شد.

پس از این گزارش، مصاحبه هایی در مورد تیم فوتسال باشگاه صبا و واگذاری آن پخش شد.

در پایان برنامه ۸۰ درصد بینندگان این برنامه با برگزاری مسابقات ملی فوتبال در شهرستانها موفق بودند و ۲۰ درصد با این قضیه مخالفت داشتند.

برنامه نود این هفته ساعت ۲:۳۰ بامداد سه شنبه به پایان رسید.



گزارش از: سید محمد رضا آقایی میر

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار