|
|
کدخبر: ۲۹۲۸

هفته سوم لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته سوم لیگ برتر مس کرمان را شکست دهد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، در چارچوب هفته سوم سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۲ و ۱۵ تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. این مسابقه در نهایت با پیروزی دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

در نیمه اول هرچند اکثر دقایق بازی در اختیار پرسپولیس بود اما دو تیم موقعیت‌های چندانی روی دروازه ایجاد نکردند تا بازی در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی باز هم پرسپولیس صاحب توپ و میدان بود و بازیکنان مس با انجام دفاع بیشتر چشم به ضد حملات داشتند. دامنه حملات شاگردان علی دایی در این نیمه بسیار گسترده شد و خطرهای زیادی در این نیمه روی دروازه مس کرمان به وجود آمد.

حملات پرسپولیس در دقیقه ۶۶ به بار نشست و پیام صادقیان روی دفع ناقص شهدادنژاد از پشت محوطه جریمه با یک شوت گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

در ادامه حملات پرسپولیس در دقیقه ۷۵ با ارسال حسین ماهینی روی یک ضربه ایستگاهی، قاسم دهنوی با ضربه سر گل دوم تیم خود را وارد دروازه کرد.

در ادامه بازی مس کرمان حملاتی را روی دروازه پرسپولیس تدارک دید که در حساس‌ترین صحنه ضربه سر بازیکن مس کرمان در دقیقه ۸۲ به تیرک افقی برخورد کرد.

پرسپولیس با این پیروزی ۷ امتیازی شد تا در پایان هفته سوم هم امتیاز با سپاهان تنها به دلیل گل زده کمتر در رده دوم جدول قرار بگیرد.

در روزی که مدافعان پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشتند این تیم با گلزنی بازیکنان جدیدش توانست به پیروزی برسد.

پرسپولیس تا پیش از این دیدار شش مسابقه بود که موفق به شکست مس کرمان نشده بود و برد پرسپولیس طلسم ناکامی‌های چند ساله این تیم برابر مس را شکست.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون کوریا، سید جلال حسینی، محسن بنگر، حسین ماهینی، میثم حسینی، قاسم دهنوی، ‌ رضا حقیقی، محمد نوری(۸۳ مهرداد کفشگری)، پیام صادقیان، غلامرضا رضایی(حمید علی‌عسگر ۵۶) و سید جلال حسینی.

سرمربی پرسپولیس: علی دایی

ترکیب مس کرمان:

آرمان شهدادنژاد، فرهاد سالاری، علیرضا ابراهیمی، اسماعیل علی شیرازی، فرزاد حسین خانی، احمد حسن‌زاده(۷۱ آرش روشنی‌پور)، محمود تیغ‌نورد، مصطفی شجاعی(۶۱ شهرام گودرزی)، لوسیانو ادینهو، میلاد جهانی(۳۳ سمیر بگوویچ) و عبدالکریم اسلامی.

سرمربی: محمود یاوری

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار