|
|
کدخبر: ۳۱۳۰۷

جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال

تیم ایران با برتری مقابل اتریش به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی نوجوانان صعود کرد.

به گزارشامید، تیم نوجوانان ایران در سومین دیدار خود در گروه E جام جهانی زیر ۱۷ سال از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران مقابل اتریش قرار گرفت که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم کشورمان خاتمه یافت و شاگردان دوستی مهر راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. سیدی در دقیقه ۳۶ تک گل ایران را به ثمر رساند.

در نیمه نخست ریپیچ مهاجم اتریش بر روی یک ضربه ایستگاهی تیر دروازه ایران را به لرزه درآورد. ایران نیز چند فرصت خوب گلزنی را از جمله توسط مظلوم از دست داد. سرانجام این سیدی بود که با حرکتی زیبا توانست مدافعان اتریش را جا بگذارد و در دقیقه ۳۶ برای ایران گلزنی کند.

در نیمه دوم ابتدا اتریش بود که حملات پر دامنه ای را تدارک دید و یک فرصت خوب گلزنی را هم توسط ریپیچ از دست داد اما در ادامه تیم ایران باز هم توپ و میدان را در اختیار گرفت و چندبار تا آستانه فروپاشی دروازه اتریش پیش رفت. در نهایت حملات ایران و موقعیت هایی که اتریش ایجاد کرد نتیجه ای نداشت تا با برتری یک بر صفر ایران در این بازی، شاگردان دوستی مهر ۵ امتیازی شده و با صعود به عنوان تیم دوم گروه حریف تیم قدرتمند نیجریه در مرحله یک هشتم نهایی شوند. این بازی روز سه شنبه برگزار می شود.

در دیگر دیدار گروه نیز آرژانتین با نتیجه ۳ بر صفر کانادا را شکست داد و با ۷ امتیاز صدرنشین شد تا در مرحله یک هشتم پایانی برابر تیم تونس قرار بگیرد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار