|
|
کدخبر: ۳۲۷۹

تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال در حالی در غیاب فرهاد مجیدی و پژمان نوری برگزار شد که خسرو حیدری و سید مهدی رحمتی پس از یک روز غیبت با سایر بازیکنان تمرین کردند.

به گزارشامیدبه نقل از مهر تمرین روز چهارشنبه استقلال تهران از ساعت ۱۸:۳۰ امروز چهارشنبه با حضور بیش از ۷۰ تماشاگر در کمپ اختصاصی این تیم برگزار شد. در این تمرین فرهاد مجیدی به دلیل مصدومیت و پژمان نوری با اجازه کادر فنی در تمرین حضور نداشتند، همچنین لاوره بازیکن خارجی استقلال همچنان در تمرینات استقلال حضور ندارد. سیدمهدی رحمتی و خسرو حیدری که در تمرین روز گذشته غایب بودند، امروز در تمرینات حضور پیدا کرده و بسیار سرحال و شاداب تمرین کردند. همچنین آندرانیک تیموریان که چند روزی است تمریناتش را با استقلال شروع کرده بسیار خوب تمرین کرد که این باعثخوشحالی و رضایت امیر قلعه‌نویی شد.

سرمربی استقلال با لباس ورزشی در تمرین حضور پیدا کرد و در آخرین بخش تمرین با سایر بازیکنان یک فوتبالی درون تیمی را برگزار کرد. در ابتدای تمرین و برخلاف همیشه که امیر قلعه‌نویی برای بازیکنان صحبت می‌کرد، این بار ایمان عالمی چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد و از آنان خواست تا از زدن تکل‌های خشن در تمرین پرهیز کنند.

پس از صحبت‌های عالمی بازیکنان ابتدا دور زمین دویده و بدن‌های خود را گرم کرده و سپس بازی آقا وسط انجام دادند و در بخش پایانی تمرین یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که سرمربی استقلال خود نیز در این فوتبال حضور داشت. قلعه‌نویی در برخی مواقع با حرکات تکنیکی که انجام می‌داد، مورد تشویق هواداران قرار می‌گرفت.

تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه و از هفته هفتم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان خواهد رفت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار