|
|
کدخبر: ۳۳۱۵۹

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل راه آهن توانست بعد از ۱۱۰ هفته در لیگ برتر صدرنشین شود.

به گزارشامید، تیم پرسپولیس از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی تهران به مصاف راه آهن رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

این اولین برد خارج از خانه پرسپولیس در این فصل بود که زیر بارش شدید باران به دست آمد.

محمدرضا خلعتبری در دقیقه ۴۶ از روی یک ضربه کاشته به زیبایی برای پرسپولیس گلزنی کرد.

در نیمه اول هم سیدصالحی گلزنی کرد که داور به دلیل اینکه قبل از آن سوت زده بود این گل را نپذیرفت. سیدصالحی در دقیقه ۶۷ هم یک ضربه سر زد که توپ به تیرک دروازه راه آهن برخورد کرد.

راه آهن در دقایق پایانی فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد اما از حملاتش نتوانست استفاده کند. حتی در دقیقه ۸۹ توپ را به تیرک دروازه پرسپولیس کوبیدند.

البرز حاجی پور داور مسابقه به محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این برد ۲۶ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد خوزستان به صدر جدول رسید. این در حالی است که کمیته انضباطی یک امتیاز هم از پرسپولیس کسر کرده است.

سرخپوشان بعد از ۱۱۰ هفته در لیگ برتر صدرنشین شدند.

راه آهن هم با ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

ترکیب تیم راه آهن:حامد فلاح زاده، حامد زمانی(از دقیقه ۸۰ امین منوچهری)، حامد نورمحمدی(از دقیقه ۷۵ حمد برزای)، ابراهیم کریمی، پیروز قربانی، رامین رضائیان، مهدی زارعی، بهادر عبدی، فرزاد آشوبی، سامان آقازمانی(از دقیقه ۸۸ مجتبی شیری) و رضا خالقی.

سرمربی: منصور ابراهیم زاده

* ترکیب پرسپولیس:نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، حسینی ماهینی، رضا حقیقی، محمدرضا خلعتبری(از دقیقه ۷۳ هادی نوروزی) امید عالیشاه(۹۰ یونس شاکری)، محمد نوری، پیام صادقیان(از دقیقه ۷۸ قاسم دهنوی) و سیدمهدی سیدصالحی.

سرمربی: علی دایی

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار