|
|
کدخبر: ۳۴۴۹۲

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: اگر من هم نباشم کوروش باقری باید بماند تا سه طلای المپیک ۲۰۱۶ را کسب کند.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، حسین رضازاده در مراسم استقبال از کاروان تیم ملی وزنه برداری گفت: کوروش باقری استعفا کرد اما من قبول نکردم. خوب که دقت کردم در این مدت خیلی ها سعی کردند کوروش و تیم ملی را به حاشیه ببرند. اما او با یک تیم جوان توانست سومی جهان را به دست آورد و متاسفم برای دوستانی که حاشیه سازی می کنند. همین باقری داشت جانش را برای ورزش می داد. او کارنامه اش مشخص است و از او حمایت می کنم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: بچه ها هم از خبر استعفای باقری ناراحت بودند اما مطمئن باشید تا المپیک ۲۰۱۶ حتی اگر من هم نباشم باید از باقری حمایت کرد. او ثابت کرد که با یک تیم جوان هم می توان دست به کارهای بزرگ زد، ما حتی شانس نایب قهرمانی هم داشتیم که با بدشانسی از بین رفت.

رضازاده یادآور شد: اینکه به مردم اطلاعات غلط بدهند، درست نیست، مسابقات جهانی بر اساس امتیاز رتبه بندی می شود و دوستان مطمئن باشند برای سربلندی ایران محکم به کارمان ادامه می دهیم.

وی افزود: در همین هفت هشت ماه اخیر برخی از وزنه برداران کوروش باقری را به حاشیه بردند و فکرش را خراب کردند. البته در این جمع پیشکسوتان و اهالی رسانه هم بودند. با این حال او موفق شد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری افزود: باقری بعد از المپیک لندن می خواست برود که من اجازه ندادم اما الان هم اگر نباشم او باید بماند تا در المپیک ۲۰۱۶،۳ مدال طلا بگیریم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ۴ وزنه بردار المپیکی مان برای اواخر آبان به مسابقات ریاست جمهوری روسیه دعوت شده اند و از آنها می خواهم برای حضور در این مسابقات اعلام امادگی کنند، با این حال این سوال را می پرسم که چه وضعیتی دارند و چه تمریناتی کرده اند؟ امروز که بهادر مولایی ۳ کیلوگرم بیشتر از سلیمی وزنه زد به او گفتم قهرمانی جهان تمام شد. همانطور که المپیک هم تمام شده است چراکه اگر به مدال المپیک باشد من حسین رضازاده با ۲ مدال المپیک باید همچنان تا ابد در تیم ملی باشم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار