|
|
کدخبر: ۴۳۲

پروین:

علی پروین گفت: در نامه‌ای به عباسی نوشتیم یک سال پرسپولیس را به ما بدهید اگر پس آن برآمدیم که خدا را شکر در غیر این صورت تیم را پس بگیرید.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از فارس، علی پروین پس از نشست امروز پیشکسوتان پرسپولیس گفت: بالاخره دور هم جمع شدن پیشکسوتان پرسپولیس کار قشنگی است که باید هر چند مدت یکبار انجام شود. از طرفی من هم شاگردان خودم را می‌بینم و هم پیشکسوتانی که برای موفقیت پرسپولیس جان کندند.

وی افزود: در راستای صحبت‌های قبلی امروز جلسه‌ای را تشکیل دادیم و قرار شد ۶ نفر به نمایندگی از پیشکسوتان به دیدار عباسی بروند.

پروین ادامه داد: این پرسپولیس مال پیشکسوتان است. ما به آقای عباسی گفتیم یک سال این تیم را به ما بدهید اگر از پس آن برآمدیم که کار را دنبال می‌کنیم در غیر این صورت تیم را به خودشان پس می‌دهیم. ما گفتیم آقایان، خریدار این تیم هستیم و اولویت اول هم به نظر من همین پیشکسوتان هستند.

وی تاکید کرد: اگر شد که همه چیز تمام می‌شود. اگر با این موضوع مخالفت کردند ما هم می‌گوییم آقای عباسی خداحافظ ما را به خیر شما را به سلامت و ما دیگر فقط یک هوادار هستیم نه یک کلام زیاد و نه یک کلام کم. این برنامه ما برای آینده است. انشاءالله این ۶ نفر هم که شامل افرادی مانند خورد‌بین، درخشان، انصاریان، آشتیانی و جاسمیان و اینجانب هستند به دیدار وزیر می‌رویم تا تکلیف همه چیز مشخص شود.

پروین همچنین با حمایت از علی دایی نیز خاطرنشان کرد: آقایان باید بدانند هر کس به دایی بی احترامی کند یعنی به پیشکسوتان پرسپولیس بی‌احترامی کرده است. من امیدوارم امسال دایی در عرصه مربی‌گری‌اش موفق باشد تا دل هواداران را شاد کند پس بهتر است برخی‌ها به جای مصاحبه و ایجاد تنش به تیم دایی آرامش بدهند تا این بچه هم کارش را انجام دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار