|
|
کدخبر: ۴۶۴۶۳

تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه در تایلند در مقدماتی جام ملت‌های آسیا باید به مصاف تایلند برود.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران که بعد از صعود به جام جهانی و روزهای فیفا هیچ بازی تدارکاتی نداشته است. از بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به عنوان بازی تدارکاتی هم استفاده می‌کند. تیم ملی در روزهای ۲۴ و ۲۸ آبان باید دو بازی مقابل تایلند و لبنان انجام بدهد.

ملی‌پوشان ایران روز جمعه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در دور برگشت‌ رقابت‌ها به مصاف تایلند می‌روند، حریفی که در ورزشگاه آزادی یک نیمه مقابل ما بازی نسبتا قابل قبولی را به نمایش گذاشت و توانست بدون گل خورده به رختکن برود ولی در نیمه دوم تیم ملی ایران بسیار تهاجمی بازی کرد و با گل‌های سیدجلال حسینی و رضا قوچان‌نژاد در نهایت ۲ بر یک تایلند را شکست داد. دریافت یک گل از ضعیف‌ترین خط حمله گروه نیز می‌تواند هشداری برای ملی‌پوشان و کادر فنی هم باشد.

در آن مسابقه تماشاگران در ورزشگاه آزادی علیه مسعود شجاعی شعار دادند، دانیال داوری را بعد از گل خوردن ایران تشویق کردند و کلی حاشیه‌‌ساز شدند.

تایلند در حال حاضر بدون امتیاز در انتهای جدول گروه B قرار دارد.

این تیم با ۱۰ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاع و با ۴ گل زده ضعیف‌ترین خط حمله گروه را دارد. با همه این شرایط ملی‌پوشان نباید حریفشان را دست‌کم بگیرند.

تیم ملی ایران که به جام جهانی صعود کرده باید در شیوه بازی‌اش هم این کیفیت را نشان بدهد. هرچند به دلیل نداشتن بازی تدارکاتی نمی‌توان زیاد به کادر فنی تیم ملی خرده گرفت.

تیم ایران با یک مساوی در تایلند هم صدرنشین گروه باقی‌ می‌ماند ولی اگر تایلند را در خانه‌اش شکست بدهد در آن‌صورت ۱۰ امتیازی خواهد شد و با روحیه بهتری سه‌شنبه آینده در بیروت مقابل لبنان بازی خواهد کرد. تیم ملی ایران با ۸ گل زده بهترین خط حمله این گروه را در اختیار دارد.

تیم ملی ایران در بازی رفت با این ترکیب به مصاف تایلند رفت و در آن مسابقه بیت آشور اولین بازی‌اش را برای ایران انجام داد:

رحمان احمدی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، هاشم بیک‌زاده، حسین ماهینی(از دقیقه ۷۷ مهرداد بیت آشور)، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه،(از دقیقه ۶۶ کریم انصاری فرد) رضا قوچان‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و مسعود شجاعی(از دقیقه ۷۹ علیرضا جهانبخش)

سرمربی: کارلوسکی‌روش

روز جمعه دو تیم کویت و لبنان هم در کویت بازی خواهند کرد.

جدول رده بندی گروه B به شرح زیر است:

۱ - ایران ۷ امتیاز - تفاضل گل + ۶

۲ - کویت ۵ امتیاز - تفاضل گل + ۲

۳ - لبنان ۴ امتیاز - تفاضل گل - ۲

۴ - تایلند بدون امتیاز و تفاضل گل - ۶

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار