|
|
کدخبر: ۴۷۰۴۰

کریمی:

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نسبت به صحبت‌های مدیرعامل باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، در پاسخ به اظهارات محمد رویانیان که اعلام کرده بود، زمانی که اسلحه دستش بودکریمیبچه بود، گفت: آقای رویانیان شما درست می‌گویید، من زمان جنگ فقط یک سال بیشتر نداشتم اما شک نکنید اگر بزرگ بودم با کمک خدای بزرگ به جبهه می‌رفتم و باز هم شک نکن برعکس شما هیچ منتی بر سر مردم نمی‌گذاشتم.

وی افزود: من به قول شما در جنگ نبودم و شما اسلحه در دستتان بود، اما اگر شما آن موقع خدمتی کردید وظیفه‌تان را در قبال مملکت ما انجام دادید. ما در این مملکت امثال شهید همت و فهمیده‌ها و هزاران جانباز عزیز جنگ تحمیلی را داریم که من وخانواده‌ام خودمان را همیشه و همواره مدیون آنها می‌دانیم بی منت این عزیزان در جبهه‌ها جنگیدند، شیمیایی شدند، جان خود را از دست دادند و اگر آنها نبودند الان من و شما راحت زندگی نمی‌کردیم.

کریمی خاطر نشان کرد: شما درست می‌گویید، من بچه بودم و شما اسلحه به دست بودید اما خیلی‌ها اسلحه داشتند، جنگیدند و شهید شدند و یا جانباز شدند و عده‌ای از این عزیزان هم بهترین سالهای عمرشان را در اسارت و گوشه بیمارستان گذراندند ولی امروز و پس از گذشت ۲۵ سال از جنگ تحمیلی حتی یک بار هم توقعی از کسی نداشتند، درست برعکس شما.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار