|
|
کدخبر: ۴۷۲۸۸

دبیرکل فدراسیون فوتبال در نامه‌ای نسبت به میزبانی و عدم همکاری مناسب فدراسیون فوتبال تایلند با کاروان تیم ملی ایران، به آلکس سوسی دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کرد.

به گزارشامیدبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نامه آمده است: پیرو نامه دیروز ۱۹ آبان ۹۲ به کنفدراسیون فوتبال آسیا، در خصوص اقامت تیم ملی ایران در تایلند، به اطلاع می‌رساند که فدراسیون فوتبال تایلند همکاری خوب و مناسبی با تیم ملی ایران نداشته است و در یک حرکت عجیب و غیر حرفه‌ای و غیر استاندارد یک هتل را برای اسکان دو تیم ایران و تایلند اختصاص داده بودند که خلاف عرف بین‌المللی بود. در حالیکه در بانکوک هتل‌های با استاندارد بالا وجود دارد که تیم‌ها را به صورت مجزا می‌توان اسکان داد.

ضمن اینکهفدراسیون فوتبالتایلند جهت استقبال از تیم ملی فوتبال ایران به فرودگاه نرفته‌اند و هیچ نماینده‌ای از این کشور در فرودگاه حضور نداشته و حمل و نقل و انتقال تیم ملی ایران را از فرودگاه به هتل را انجام نداده‌اند.

علاوه بر همه اینها، توافقنامه‌ای که فدراسیون فوتبال ایران در خصوص امکاناتی که در اختیار تیم ملی تایلند در تهران قرار داده بود به فدراسیون فوتبال تایلند از هفته ها قبل ارسال کرده بود که متاسفانه فدراسیون تایلند، در خصوص انجام مفاد توافقنامه هیچ اقدامی انجام نداده است.

شایان ذکر است که تیم ملی تایلند در بازی رفت، در هتل ۵ ستاره استقلال به صورت مجزا اقامت داده شد و فدراسیون فوتبال ایران حداقل این خواسته را از تایلند داشته که تیم ایران را در هتلی جداگانه و مشابه با شرایط هتل استقلال، اسکان دهد. بنابراین از آنجایی که تیم ایران هتل خود را تغییر داده و به هتل دیگری رفته است به همین دلیل از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست می‌شود که به فدراسیون تایلند دستور بدهد که هزینه اقامت تیم ملی ایران از ۱۳ تا ۱۶ نوامبر را بر اساس قوانین تقبل کند.

در پایان فدراسیون فوتبال ایران توجه کنفدراسیون فوتبال آ سیا را به مشکلات و اتفاقاتی که توسط باشگاه بوریرام یونایتد برای باشگاه استقلال ایران در مرحله یک چهارم پایانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته و در تاریخ ۱۸ سپتامبر در تایلند آمد جلب کنیم که طی آن تیم بوریرام یونایتد رفتار حرفه‌ای با باشگاه ایرانی نداشت و مشکلات و ناراحتی‌های زیادی برای باشگاه ایرانی ایجاد کرد. به نظر می‌آید که اینگونه حرکت‌ها و رفتارهای غیرحرفه‌ای در تایلند در روزهایی که میزبان مسابقات بین‌المللی هستند مرسوم است. بنابراین فدراسیون فوتبال ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بالاترین نهاد ناظر بر مسابقات آسیایی انتظار داریم که نگاه یکسانی به فدراسیون هایش داشته باشد در حالیکه از فدراسیون فوتبال ایران در مسابقات مختلف کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد که تمام جزئیات میزبانی و برگزاری مسابقه را رعایت کنیم، به سایر فدراسیون‌ها مثل فدراسیون تایلند هم دستور و تذکر دهد و نظارت کند تا به تمام قوانین و بخشنامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا احترام گذاشته و همه مسئولیت‌های مربوط به میزبانی را به نحو احسن انجام دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار