|
|
کدخبر: ۴۹۸۴۲

سالار کیا:

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت از علی کریمی گفت: بحثشکایت از علی کریمی مطرح نیست بلکه به کمیته انضباطی نامه دادیم که از علی کریمی بخواهد تا مازاد پولی که از پرسپولیس گفته را بر گرداند.

به گزارشامیدبه نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود سالار کیا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: ما شکایتی از علی کریمی نکردیم فقط مازاد پرداختی مان در فصل گذشته را از این بازیکن در خواست کردیم.

سالار کیا در ادامه اظهار داشت: به هر حالعلی کریمیبیان کرده که از باشگاه پرسپولیس طلب دارد در صورتیکه این بازیکن فصل گذشته بیشتر از مبلغ قرار دادش دریافت کرده و باید از پرداختی از باشگاه پرسپولیس را عودت دهد.

وی بیان کرد: ما خیلی تمایل داریم که دوستانه مسئله مان را با علی کریمی برطرف کنیم بر این اساس در خواستمان را به کمیته انضباطی ارائه کردیم تا با تفاهم طرفین این مسئله را برطرف کند.

سالار کیا درباره پیگیری پرونده کسر امتیاز از پرسپولیس گفت: ما نامه به کفاشیان دادیم تا به موضوع کسر امتیاز ورود کند و بررسی لازم را در این مورد انجام دهد همچنین ما دلایل قانع کننده ای برای باز گرداندن یک امتیاز داریم.

سالار کیا عنوان کرد: ما هیچ وقت به صالحی و حسن زاده جسارت نمی کنیم، آنها بر اساس قوانین از تیم ها امتیاز کسر می کنند و اعتراض ما به این مسئله است که مسئولان برای اجرای قوانین باید بسترش را آماده کنند تا قانون قابلیت اجرا داشته باشد.

معاون حقوقی پرسپولیس تصریح کرد: موقعی که باشگاه پرسپولیس روی هوادارنش تسلطی ندارد، کسر یک امتیاز چه معنایی دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ما منتظر جواب نامه مان از سوی کفاشیان هستیم اگر پاسخ منطقی برای کسر امتیاز دریافت نکردیم آن وقت مدیریت تیم تصمیم می گیرد که به فیفا شکایت کنیم یا نه!

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار