|
|
کدخبر: ۵۰۷۵۴

کریمی:

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: من عادت ندارم سر سفره‌ خانواده‌ام نان حرام ببرم.

به گزارشامیدبه نقل از فارس،علی کریمیابتدا در خصوص شرایط تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم در حال حاضر خوب است و تمرینات خوبی را برای نیم فصل دنبال کرده‌ایم.

وی افزود: ما باید با تمرکز کافی به نیم فصل دوم به خاطر سختی بازی‌ها فکر کنیم تا تمرکز لازم را با کمک هواداران که همیشه تیم محبوب خود را تنها نمی‌گذارند، داشته باشیم.

وی درباره خبری مبنی بر شکایت باشگاه پرسپولیس از وی به دلیل گرفتن پول زیاد از باشگاه نیز گفت: دوست نداشتم دیگر حرف بزنم تا تمرکز خودم و کسان دیگر به هم نخورد اما اجازه نمی‌دهند. شنیده‌ام آقایان مدعی شده‌اند که من بیشتر از قراردادم از آنها پول گرفته‌ام و می‌خواهند شکایت کنند یا اصلا شکایت کرده‌اند؛ من هم از مسئولان باشگاه پرسپولیس که این تصمیم را گرفته‌اند می‌خواهم حتما پیگیر شکایت خودشان باشند و مدارک خود را مبنی بر اینکه من بیشتر از مطالباتم از پرسپولیس دریافت کرده‌ام را ارائه دهند. مطمئن باشید همه چیز مشخص می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: آقایان محترم، هواداران پرسپولیس و آنها که باید من را بشناسند، می‌شناسند. من عادت ندارم پول حرام سر سفره‌ام و به خانه‌ام ببرم. اگر ادعایی دارم حتما آن را آقایان پی‌گیری کنند تا دریافتی زیاد را از من پس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: ‌اما اگر غیر از این بود امیدوارم رسما آن را اعلام کنند. البته هر زمان هم کمیته محترم انضباطی بخواهد خودم یا وکیلم در جلسه حاضر می‌شویم و دفاعیات خود را اعلام می‌کنیم. من خودم را همیشه مدیون پرسپولیس می‌دانم و این تیم را قلبا دوست دارم و گفتن برخی حرف‌ها واقعا برایم عجیب است چون همه چیز مشخص است و نیاز نیست من درباره‌اش حرف بزنم. آقایان اگر ادعایی دارند امیدوارم آن را ثابت کنند در غیر این صورت کسی نمی‌تواند مرا مقابل تیم سابقم قرار دهد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار