|
|
کدخبر: ۶۰۴۰۸

پائولو مالدینی بازیکن پیشین تیم آثمیلان ایتالیا در میان ازدحام علاقه مندان به فوتبال و به سختی توانست از جایگاه CIP فرودگاه خارج شده و در میان تشویق شدید مردم ایران به سمت اتومبیل تشریفات رفت.

به گزارشامیدبه نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،، فوتبال دوستان ایرانی استقبال بسیار زیادی از ستارگان تیم فوتبال آثمیلان ایتالیا داشتند و وقتی پائولو مالدینی ستاره مشهور فوتبال ایتالیا را دیدند با فریاهای خود مالدینی را همراهی کردند. ازدحام جمعیت به طوری بود که پلیس نیز برای همراهی و مشایعت به مشکل افتاد اما با مدیریت خوب نیروی انتظامی پائولو مالدینی به سمت اتومبیل تشریفات رفت.

بیش از ۲ هزار تماشاگر مشتاق ایرانی با بنرها و پلاکاردهایی در فرودگاه امام خمینی تجمع کرده و با فریاد " مالدینی مالدینی " در کنار اتوبوس ستارگان میلان حضور یافتند. پائولو مالدینی به ابراز احساسات علاقه مندان فوتبال با تکان دادن دست و لبخند پاسخ داد.

این بازیکن مشهور ایتالیایی در حالی که چهار مامور نیروی انتظامی او را دوره کرده بودند به سختی توانست از میان صدها هوادار فوتبال دوست گذشته و وارد اتوبوس شود.

ورود گتوزو دیگر ستاره مشهور فوتبال ایتالیا نیز چنین شرایطی را ایجاد کرد. علاقه مندان به آثمیلان و پرسپولیس با شعار " گتوزو گتوزو " این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند. بنرهایی از فرانکو باره‌سی، مالدینی، بوبان و دیگر بازیکنان میلان نیز در فرودگاه دیده می‌شد.

صدای بوق و شیپور و تشویق تماشاگران فضای فرودگاه را در بر گرفته بود و برخی مسافران دچار مشکلاتی شدند که البته آنها نیز با لبخند نظاره گر تجمع فوتبال دوستان ایرانی شدند.

مالدینی در یک گفتگوی کوتاه با خبرنگاران اظهار داشت: همه چیز عالی است. ما روزهای خوبی در ایران خواهیم داشت و امیدوارم بازی خوبی هم داشته باشیم.

تیم ستارگانمیلانفرودگاه امام خمینی(ره) را ترک کرده و در حال عزیمت به سمت هتل محل اقامت خود هستند. ستارگان میلان و پرسپولیس در دو هتل مجزا و پنج ستاره اسکان خواهند یافت.

اردوی تیم ستارگان پرسپولیس از ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز آغاز شده و ستارگان میلان دقایقی دیگر به هتل محل اقامت خود خواهند رسید و قرار است محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع آنها حاضر شده و در سخنانی ضمن خوشامدگویی درباره بازی فردا و این سفر صحبت کند.

امشب در صورتی که مهمانان میلانی باشگاه پرسپولیس به واسطه پرواز چند ساعته آمادگی داشته باشند پس از صرف شام درباره عقد قرارداد و راه اندازی آکادمی و مدارس فوتبال مشترک میلان و پرسپولیس در تهران مذاکره خواهند کرد. برخی از معاونین باشگاه و همچنین حمید استیلی نیز در اردوی ستارگان میلان برای خوشامدگویی حضور خواهند یافت.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار