|
|
کدخبر: ۶۰۴۰۹

سیدحسن خمینی با حضور در اردوی پرسپولیسیی‌ها در هتل اوین در جمع پیشکسوتان و پروین گفت: با دعوتی که از من شد وظیفه خود دانستم که کنار شما پیشکسوتان بزرگ باشم.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، وی افزود: من همیشه عملکرد شما را پیگیری می‌کردم و همین الان هم قول می‌دهم هروقت این فضای صمیمی ترتیب داده شد در کنار شما باشم. من برای تمام شما پیشکسوتان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و شما همه محبوب مردم هستید و مردم به خاطر تلاش‌های خوب‌تان در عرصه ورزش و باشگاه پرسپولیس شما را دوست دارند. امیدوارم این فضای زیبا که پیشکسوتان دور هم هستند، همیشه پابرجا بماند.

همچنین علی پروین خطاب به نوه امام خمینی(ره) گفت: آقای سیدحسن وقتی شما به محل اردوی ما آمدید، همه جا روشن شد شما نوه بزرگ‌مردی هستید که در تاریخ اسمش ثبت شده است، من افتخار می‌کنم به شما و باور کنید وقتی شما را دیدم یاد دیدار با امام بزرگ افتادم که چهارزانو جلویش نشسته بودم و او می‌گفت من ورزشکاران را دوست دارم.

وی افزود: شب بسیار خوبی بود و با حضور سیدحسن خمینی برای همه بهتر شد. من وقتی که آقا سیدحسن را دعوت کردم، گفتم شاید بنده خدا کار داشته باشد اما دیدم مرام و مردانگی سیدحسن خمینی برای احترام به پیشکوستان در تن و خون وی شعله‌ور است، آفرین بهسیدحسن خمینیو ان‌شاءالله همیشه روح پدربزرگش شاد باشد. البته به نظر من امام خمینی همیشه زنده است و در قلب مردم همیشه می‌ماند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار