|
|
کدخبر: ۶۲۳۴۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مصاحبه لاوره مشکوک است او پیش از این از من یک صفحه تعریف کرده بود.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، ‌امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم داریم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه نوری به بازی سپاهان می رسد یا خیر عنوان کرد: بعید است در بازی با سپاهان حضور داشته باشد. نوری در تمرینات نبوده است.

قلعه نوییتصریح کرد: در مجموع ما به این تیم خیلی امیدواریم و اگر با یک بازیکن تقویت کنیم که خارجی است تکمیل می شویم. در بازی با سپاهان در اصفهان امیدوارم با یک بازی خوب به تهران برگردیم. به جز نوری، غایب دیگری نداریم.

وی در مورد اینکه همواره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس مقابل سپاهان با حاشیه روبرو می‌شود، خاطرنشان کرد: ما سال گذشته ۳ بار مقابل سپاهان قرار گرفتیم که هیچ حاشیه‌ای به وجود نیامد. داوری هم مشکلی نداشت. استقلال هر روز بهتر از روز گذشته می‌شود و تلاش می‌کنیم در ادامه بازی‌های بهتری ارائه دهیم.

وی در مورد مسائل داوری در لیگ هم اضافه کرد: بحثداوری نداریم. داور یک روز به نفع ماست و یک روز به ضرر. خواهش می کنم به این مسائل ورود نکنید. داور شاید از صحنه دور باشد، داوری فوتبال، تنها جایی است که در یک لحظه است اما قاضی بررسی می کند ولی داور باید همان لحظه تصمیم بگیرد. وقتی در تراکتورسازی بودم، دو اشتباه باعثشد قهرمانی را از دست بدهیم. ولی به این بحثها ورود نمی کنیم. در سال های گذشته من جزو کسانی بودم که در شرایط بازی اعتراض می کردم اما این فضا را باید درست کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: درست است که ما مقابل گسترش بد بازی کردیم و نتیجه نگرفتیم اما دلیل نمی‌شود در همه بازی‌ها این گونه باشیم. تلاش می‌کنیم در آینده بهتر ظاهر شویم.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت خسرو حیدری یادآور شد: احتمال زیاد او به این بازی می‌رسد و می‌تواند بازی کند.

وی در مورد مصاحبه گوران لاوره علیه‌اش گفت: نمی‌دانم او چرا این مصاحبه را کرد البته این موضوع مشکوک است. به یاد دارم قبل از اینکه او این مصاحبه را انجام دهد یک صفحه از من تعریف کرده بود نمی‌دانم چرا ناگهان او این مصاحبه را انجام داد. من به او کمک کردم و اجازه ندادم در کشور غریب اذیت شود. حالا این جواب محبت‌های من نبود.

وی ادامه داد: باشگاه از این بازیکن شکایت کرده او بازیکن ماست و موظف است در تمرینات حاضر شود نمی‌دانم چه کسی به او خط داده است که این مصاحبه را انجام دهد.

سرمربی استقلال درباره اینکه گفته می شود جواد نکونام به دلیل عدم کسب عنوان بازیکن سال آسیا روحیه خود را از دست داده است گفت: بحثجواد دیگر از این حرفها گذشته است. اگر کسی که چند سال در اروپا بازی کرده با این برنامه ها به هم بریزد که نمی شود. به نظر من که نکونام روحیه خوبی دارد.

سرمربی استقلال در مورد سیدبندی جام جهانی یادآور شد: ما در سید ۴ قرار گرفته‌ایم و شرایط سختی داریم بازی‌های مشکلی در جام جهانی خواهیم داشت. اردوهای بلندمدت به درد نمی‌خورد در هر حال همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملی بتواند موفق باشد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار