|
|
کدخبر: ۶۲۴۵۳

متن کامل گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت تدبیر و امید در حوزه وزارت ورزش و جوانان درحالی اعلام شد که در این دوره ۱۱ عنوان ارزشمند در مسابقات بین‌المللی بدست آمد. البته در این گزارش در خصوص عملکرد این وزارتخانه در حوزه جوانان به موضوعی اشاره نشده است.

به گزارشامیدبه نقل از دانامتن کامل گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت تدبیر و امید در حوزه وزارت ورزش و جوانان به شرح زیر است:

۱ - در حوزه ورزش همگانی، یکی از رسالت‌هایوزارت ورزشو جوانان، ارتقاء و حفظ سلامت، افزایش طول عمر، کاهش هزینه‌های درمان و ترویج شادی و نشاط در بین آحاد جامعه است. بر همین اساس در این مدت کوتاه معاونت مستقل ورزش همگانی در ساختار تشکیلاتی مجددا احیا شده است.

۲ - کمیته کارشناسی جهت تهیه طرح ساماندهی ۶ ماهه دوم سال جاری تشکیل و تهیه برنامه راهبردی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، با بررسی‌های علمی و جامع وضعیت موجود نیز در دستور کار قرار گرفته است.

۳ - جهت بهره مندی از خرد جمعی، در قدم اول شورای معاونان وزارت تشکیل و جلسات مستمر هفتگی برگزار که تماماً پس از ساعت اداری و با میانگین هر جلسه ۳ ساعت بوده است.

۴ - در ۲ نشست مشترک و با دعوت از معاون اول رئیس جمهور و معاونت محترم برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، تلاش شد روسای فدراسیون‌های ورزشی و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها، مطالب، نظرات و مشکلات خود را بیان کنند و در این راستا نتایج مطلوبی نیز حاصل شد.

۵ - با عنایت به اینکه برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک قریب یکسال است که به تعویق افتاده، لذا ضمن نشست با رئیس کمیته ملی المپیک و تشکیل جلسه با هیات اجرائی آن، هماهنگی‌‎های لازم جهت برگزاری انتخابات در تاریخ ۳۰ دی‌ماه سال ۹۲ تعیین شد.

۶ - کارگروهی با هدف واگذاری دو باشگاه ورزشی پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی تشکیل و تاکنون ۳ جلسه آن برگزار شده است. در این راستا با مدیران عامل باشگاه‌های یاد شده به‌منظور ابلاغ سیاست‌های جدید دولت و تاکید بر واگذاری، نشست‌هایی صورت گرفته است.

۷ - با توجه به عدم برگزاری مجمع انتخاباتی ۱۳ فدراسیون که قریب ۲ سال به تعویق افتاده بود، طی برنامه‌ریزی و اعلام جدول زمانبندی، برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های یادشده، در دستور کار قرار گرفته است. همچنین تا پایان سال ۹۲ مجامع عمومی و انتخاباتی سایر فدراسیون‌‎ها نیز برگزار خواهد شد.

۸ - با توجه به استقبال عمومی از رشته ورزشی فوتبال، جلساتی با مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین سرمربی تیم ملی و کادر فنی، به منظور پرهیز از حاشیه‌ها و پرداختن به متن و موضوعات فنی و کاهش بار روانی برگزار شد. در این راستا کمک مالی به فدراسیون جهت پرداخت حقوق کادر فنی تیم بزرگسالان و اردوی تدارکاتی صورت گرفت.

۱۰ - مسائل، مشکلات و چالش‌های حوزه ورزش و جوانان، از طریق نظر خواهی از بخش‌های مختلف وزارتخانه، ادارت کل ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها و همچنین برگزاری ۴ جلسه هم اندیشی با رسانه‌های ورزشی و اجتماعی، احصاء شد. در این راستا با بیش از ۲۰۰ نفر از نخبگان حوزه ورزش و جوانان، جلسات اختصاصی برگزار شد.

۱۱ - ساختار جدید وزارتخانه، با توجه به نیازهای احصاء شده، مورد بازنگری قرار گرفته و پیشنهاد لازم به معاونت توسعه مدیریت و منابع ارسال شد.

۱۲ - پاسخگوئی همه بخش‌های وزارتخانه به رسانه‌ها و افکار عمومی، در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، بعنوان یک وظیفه مهم مورد تاکید قرار گرفت.

۱۳ - دیدار با جامعه ورزشی استان همدان و نیز بازدید از اماکن ورزشی استان و بازدید از مرکز علمی کاربردی پرسپولیس

۱۴ - تهیه و معرفی ایمیل جهت ارتباط مستقیم با مخاطبین به آدرس m. godarzi @ msy. gov. ir

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار