|
|
کدخبر: ۶۳۸۴۸

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به شدت نسبت به تهدید کمیته انضباطی برای " تنبیه مناسب " واکنش نشان داد. مجید جلالی می‌گوید بعضی از جبهه‌سازی‌های جدید علیه تراکتورسازی از داخل فدراسیون ایجاد می‌شود و هدف آن خالی کردن ورزشگاه یادگار امام تبریز از تماشاگر است.

به گزارشامیدبه نقل از مهر،مجید جلالیدرباره دیدار تیم تراکتورسازی با گسترش فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما از اول فصل روی تمام مسابقات‌مان حساب ویژه باز کرده بودیم. الان هم در شرایطی هستیم که باید متمرکزتر و باهوشتر باشیم و بتوانیم قدم‌های پیشرفت را یکی بعد از دیگری و محکم برداریم.


در استفاده از کریمی باید احتیاط کرد

وی در خصوص غایبان تیمش برابر گسترش خاطرنشان کرد: کریم انصاریفرد و فرشاد احمدزاده که محروم هستند. علی کریمی هم فعلا تحت مداوا قرار دارد. برای استفاده از کریمی باید احتیاط بیشتری به خرج داد چون بازی‌های زیادی در پیش داریم و به همین دلیل احتمال اینکه کریمی برابر گسترش بازی کند، ضعیف است.

بعد از بازی با پرسپولیس هجمه‌ها شروع شد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به شرایط این تیم بعد بازی با پرسپولیس تاکید کرد: شرایط تیم خوب است ولی مرتب به بازیکنانم سفارش می‌کنم باید تمرکز بیشتری نسبت به روزهای گذشته داشته باشند. بخصوص اینکه بعد از بازی روز جمعه گذشته برابر پرسپولیس هجمه‌ها علیه تیم ما بیشتر شده، آن هم هجمه‌های غیر منصفانه.

با معیار پرسپولیس داوران ۳۲ پنالتی برایمان نگرفته‌اند

وی همچنین به ادعای پرسپولیسی‌ها مبنی بر اینکه داور در بازی روز جمعه برایشان پنالتی نگرفته اشاره کرد و افزود: اگر قرار باشد آن صحنه‌ای که پرسپولیس ادعا می‌کند روی بازیکنشان خطا شده، پنالتی گرفته شود پس در این فصل داوران ۳۲ پنالتی برای ما نگرفته‌اند. ضمن اینکه در همین بازی یک خطای پنالتی روی کریم انصاریفرد اتفاق افتاد که داور از کنار آن گذشت، همچنین باید یکی از بازیکنان پرسپولیس از زمین بازی اخراج می‌شد که این اتفاق هم رخ نداد.

اجازه بدهند نتیجه در زمین مسابقه تعیین شود

جلالی ادامه داد: شما ببینید در چند روز گذشته چه هجمه‌ها و چه مصاحبه‌هایی علیه ما انجام گرفته است. حتی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه ما صحبت کرده است. این نشان می‌دهد جبهه‌های جدیدی علیه تراکتورسازی ایجاد شده است. بعضی‌ها حالا ما را جدی گرفته‌اند ولی آنها باید بدانند و اجازه بدهند که نتیجه مسابقات در محیط رقابت و در زمین بازی تعیین شود.


ورزشگاه‌ها به خاطر جریمه‌ها خالی شده است

وی به تهدید کمیته انضباطی برای برخورد با باشگاه تراکتورسازی اشاره کرد و یادآور شد: من از کمیته انضباطی تعجب می‌کنم و با اطمینان می‌گویم تراکتورسازی بهترین تماشاگران را در بین تمام استادیوم‌های ایران دارد. شما نگاه کنید در ۶ سال گذشته هر چقدر تماشاگران را تنبیه کرده‌اند، جوابی نگرفته‌اند. این منجر به خالی شدن ورزشگاه‌های‌مان شده است.

می‌خواهند تبریز را هم خالی از تماشاگر کنند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها استادیومی که در مسابقات لیگ تماشاگر دارد، استادیوم یادگار امام(ره) تبریز و هواداران تراکتورسازی هستند. حالا می‌خواهند تبریز را هم خالی از تماشاگر کنند. مسئولان باید بدانند شرایط استادیوم ۶۰ هزار نفره با استادیوم‌هایی که فقط ۲ هزار هوادار دارد، فرق می‌کند.

هر هفته با زبان تهدید صحبت می‌کنند

وی ادامه داد: نمی‌شود ما ۵۹ هزار نفر را نادیده بگیریم و فقط بخاطر هزار نفر همه را تنبیه کنیم. خب به جای این کارها این هزار نفر را شناسایی کنند. این خوب نیست که هر هفته با زبان تهدید و تنبیه علیه ما صحبت کنند. این ادبیات در شان تماشاگران ما نیست.

فدراسیون فوتبال باید بی‌طرف باشد

جلالی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: مسئولان فدراسیون هر روز علیه هواداران ما و باشگاه تراکتورسازی مصاحبه می‌کنند که برای من عجیب است زیرا فدراسیون باید بی‌طرف باشد و تحت تاثیر فضاسازی دیگران قرار نگیرد.

ناظر بازی را بعد از دیدار با استقلال برکنار کردند

وی به اتفاقات بازی تیمش با استقلال هم اشاره‌ای کرد و افزود: در این مسابقه ناظر بازی گزارش داده که هیچ اتفاقی رخ نداده است، ولی بلافاصله این ناظر را بر کنار کردند. این کارها هیچ معنایی نمی‌دهد. در مسابقه با پرسپولیس غلامرضا بهروان خودش در ورزشگاه یادگار امام(ره) بود و دید که تماشاگران ما با متانت تیمشان را تشویق می‌کنند.

پرسپولیسی‌ها مقصر بودند ولی ما را تهدید می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز ادامه داد: اگر هم در انتهای بازی با پرسپولیس درگیری لفظی بین بازیکنان رخ داد به این خاطر بود که خود پرسپولیسی‌ها مقصر و آنها شروع کننده این اتفاقات بودند. ولی جالب است که ما مدام تهدید می‌شویم.


اعتماد مردم تبریز از فدراسیون سلب شده است

وی تاکید کرد: به مسئولان فدراسیون فوتبال از همین جا می‌گویم که در تبریز فضای منفی علیه فدراسیون ایجاد شده است زیرا اعتماد تماشاگران ما به خاطر همین اقدامات و صحبت‌ها از فدراسیون سلب شده است. فدراسیون باید اعتماد مردم تبریز را دوباره جلب کند. این خوب نیست هر هفته علیه ما مصاحبه کنند و بیانیه بدهند. اگر افرادی هم دست به این کارها می‌زنند دنبال فضاسازی هستند و فدراسیون نباید تحت تاثیر این فضا سازی قرار بگیرد.

از داخل فدراسیون علیه تراکتورسازی جبهه سازی می‌شود

جلالی در پاسخ به این سئوال که " برای مقابله با چنین فضاسازی‌هایی چه راه حلی دارد "؟ اظهار کرد: تمام توان من این است که تمرکز خودم و بازیکنانم را حفظ کنم. ما باید وسط زمین شایستگی‌های خودمان را اثبات کنیم و آنجا سرنوشت نتیجه مسابقه را تعیین کنیم. ولی عملا می‌بینیم جبهه‌هایی علیه ما ایجاد شده است. جالب اینکه بعضی از همین اقدامات و جبهه سازی‌ها از بدنه و داخل فدراسیون ایجاد می‌شود.

بازیکن عراقی جمعه به تبریز می‌آید

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره جذب بازیکنان جدید در نیم فصل هم خاطرنشان کرد: قرار داد ما با جاسم کرار تمام شده و این بازیکن روز جمعه این هفته به تمرینات می‌آید.

کرار می‌تواند محبوبتر هم شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سوال که آیا " نگران حاشیه سازی‌های جاسم کرار نیست "؟ تصریح کرد: در این چند سال کرار خودش صاحب تجربیات بیشتری شده است. او اکنون در عراق و آذربایجان بازیکن محبوبی است و این محبوبیت را صرفا به خاطر مسائل فنی به دست آورده است. اگر او روی مسائل فنی متمرکز شود در تبریز حتی از گذشته هم محبوبتر خواهد شد.

بازیکن برزیلی را از روی فیلم تایید کردم

وی درباره جذب بازیکن برزیلی هم تاکید کرد: این بازیکن در پست هافبک و مهاجم توانایی بازی کردن دارد. من چند فیلم از بازی‌های این بازیکن را تماشا و از نظر فنی او را تایید کرده‌ام. این بازیکن در حال حاضر در تیم آمریکو در سری B برزیل بازی می‌کند و آخرین مسابقه اش را روز هشتم یا نهم آذر ماه برگزار کرده است. این بازیکن باید هر چه زودتر به تمرینات ما بیاید تا خودش را با شرایط تیم و سایر بازیکنان هماهنگ کند.

تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز روز جمعه این هفته در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار