|
|
کدخبر: ۷۱۴

مویس:

سرمربی منچستریونایتد خیال همه هواداران تیمش را با اعلام اینکه مهاجم انگلیسی شیاطین سرخ را حفظ می‌کند، راحت کرد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از تسنیم، بعد از چند هفته گمانه‌زنی در خصوص آینده وین رونی که گفته می‌شد ۲ بار از مسئولان منچستریونایتد درخواست کرده با انتقال او موافقت کنند، دیوید مویس اعلام کرد این بازیکن فروشی نیست.

مویس در جمع خبرنگاران گفت: مطمئنم این سوالی است که همه شما در ذهن دارید و برای شنیدن پاسخ آن بی‌قرارید اما حقیقت این است که وین رونی فروشی نیست. وین بازیکن منچستریونایتد است و یونایتدی می‌ماند. بیایید خودمان را گول نزنیم. رونی یک بازیکن بسیار بزرگ است و جایی نخواهد رفت.

مویس ۵۰ ساله که در اولین کنفرانس خبری خود به عنوان جانشین سرالکس فرگوسن در اولدترافورد شرکت می‌کرد، افزود: من و رونی بارها با یکدیگر صحبت کرده‌ایم و لازم است اعلام کنم تمام اتفاقاتی که در گذشته رخ داده تمام شده است و اکنون ما داریم با هم کار می‌کنیم.

وی افزود: من برق را در چشمان رونی می‌بینم. به نظر می‌رسد خوشحال است و انگار می‌خواهد بگوید: «قصد دارم دوباره شروع و مسیر درست را انتخاب کنم». من تنها می‌توانم بگویم که چقدر از کارهایی که او انجام داده تحت تاثیر قرار گرفته‌ام.

اگرچه مویس بر فروشی نبودن رونی تاکید داشت اما هنوز مشخص نیست که آیا خود رونی نیز قید ترک شیاطین سرخ را زده است و یا اینکه هنوز به ترک اولدترافورد اصرار دارد.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار