|
|
کدخبر: ۷۲۳

شاهرخ شهنازی به عنوان قائم مقام دائمی کنفدراسیون پینگ‌پنگ آسیا(ATTU) منصوب شد.

به گزارشامیدنیوزبه نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون پینگ‌پنگ آسیا(ATTU) که در بوسان کره جنوبی برگزار شد، به پیشنهاد «چایزن هوا» رئیس کنفدراسیون پینگ‌پنگ آسیا، شاهرخ شهنازی به عنوان قائم مقام دائمی این کنفدراسیون منصوب شد.

رئیس کنفدراسیون پینگ‌پنگ آسیا در مورد اعطای این سمت اظهار داشت که این سمت به پاس بیش از ۲ دهه خدمات مستمر و زحمات بی شائبه شاهرخ شهنازی در کنفدراسیون آسیا و همچنین تلاش‌های مستمر وی در ایجاد جوی صمیمانه همراه با صلح و دوستی در بین اعضاء در طی این سال‌ها، به وی اعطاء شده است.

این تصمیم از سوی رئیس کنفدراسیون پینگ‌پنگ آسیادر کنگره سالانه این کنفدراسیون در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۳ مطرح شد و با تائید قاطع همه افراد حاضر تصویب شد.

پس از این انتصاب، شهنازی دیگر نیازی به شرکت در انتخابات آتی نخواهد داشت چرا که این سمت دائمی است. پیش از این نیز شاهرخ شهنازی سمت قائم مقامی رئیس کنفدراسیون آسیا را بر عهده داشت.

شهنازی چندی پیش نیز از سوی آدام شرارا رئیس فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ به عنوان نماینده ویژه این فدراسیون در المپیک‌ها و آکادمی‌های بین المللی منصوب شده بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار