|
|
کدخبر: ۸۱۶۶۳

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جواب اظهارات فتح‌الله‌زاده گفت: فقط این را می‌گویم هیچ وقت به دشمن خودم هم نامردی نکردم.

به گزارشامیدبه نقل از فارس، محمد رویانیان در واکنش به اظهارات علی فتح‌الله‌ زاده اظهار داشت: من صحبت‌های ایشان را نخوانده ام و دوست ندارم هم بشنوم چون همه، همه چیز را می‌دانند و لازم نیست که من درباره‌اش توضیح بدهم.

وی افزود: برخی رفتار‌ها بچگانه و بعضی صحبت‌ها نیز بسیار بچگانه‌تر است. زیاد وقت ندارم بخواهم در مورد این مسائل جواب برخی‌ها را بدهم. متاسفانه بعضی‌ها با این حرف‌های خود به دنبال مسائل دیگری هستند که یکی از آنها توجیه است.

مدیرعامل پرسپولیسخاطرنشان کرد: اگر لازم باشد در روزهای آینده جواب لازم را به حرف‌های بچگانه فتح الله‌زاده می‌دهم اما فقط یک مسئله را بگویم و اینکه برخی از حرف‌ها نامردی است و من محمد رویانیانی هستم که حتی به دشمنم هم نامردی نکردم. برخی این را همیشه بدانند. با تمام وجودم برای پرسپولیس خدمت کرده‌ام و این مسئله را هواداران خوبمان باید بدانند که می‌دانند. نیازی ندارم کسی دیگر این موضوعات را بداند اما از برخی نامردی‌ها بیزارم که متاسفانه برخی اوقات این نامردی‌ها با کارهای بچگانه یکی می‌شود.

رویانیاندر پایان یادآور شد: زیاد دوست ندارم راجع به این مسئله حرف بزنم، مردم خودشان قضاوت کنند بهتر است چون آنها بهترین قاضی هستند پس از من انتظار نداشته باشید زیاد در این باره حرف بزنم اما فقط متاسفم.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار