|
|
کدخبر: ۸۲۴۲۲

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال معتقد است که تیمش می‌تواند اسپانیایی جدید فوتبال جهان باشد. او گفت علاقه زیادی به رکوردشکنی دارد.

به گزارشامیدبه نقل از صراط، کریستیانورونالدوستاره پرتغالی رئال مادرید برای شرکت در نشست " فوتبال و توانمندسازی برای آینده " وارد دبی امارات شد.

کمیته برگزاری این رقابت‌ها جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۱۳ را به رونالدو داد. این درحالی است که تا انتخاب بهترین بازیکن جهان چند روز دیگر باقی مانده است.

رونالدو که جزو سه نامزد نهایی کسب توپ طلایفوتبالجهان در سال ۲۰۱۳ است در حالی که پیر لویجی کولینا چهره سرشناس سابق داوری ایتالیا را در کنار خود می‌دید از رابطه خوبش با داوران سخن گفت: " من رابطه بسیار خوبی با داوران دارم. بعضی از داوران هیچگونه توضیحی را از بازیکن قبول نمی‌کند و حتی حاضر نیستند به حرف آنها گوش دهند، اما در مقابل بعضی دیگر از داوران هستند که با بازیکنان صحبت می‌کنند و دلیل اشتباه آنها را توضیح می‌دهند. من چنین داورانی را می‌پسندم.

ستاره پرتغالی رئال مادرید در این چند سالی که در کهکشانی‌ها بازی می‌کند بارها موفق به رکورد شکنی شده است. او چند روز پیش با زدن دویست و هشتمین گل خود به عنوان پنجمین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید انتخاب شد. رونالدو از علاقه زیاد خود به رکوردشکنی صحبت کرد و گفت که در آینده هم تلاش می‌کند تا رکوردهای دیگری را هم بشکند: " بلندپراوزیهای من بی اندازه است و نمی‌توان پایانی برای آنها تصور کرد. من در سال ۲۰۱۳ موفق شدم که ۶۹ گل به ثمر رسانم که این نشان می‌دهد که من در حال بهتر شدن هستم و تلاش می کنم تا در فصل آینده هم این رکورد خودم را بهبود بخشم. "

پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با تیم‌های آلمان، غنا و آمریکا همگروه است. رونالدو تاکید کرد که او و هم تیمی‌هایش می‌خواهند اسپانیای جدید فوتبال جهان باشند: " پرتغال می تواند تجربه اسپانیا درجام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را تکرار کند چرا که فوتبال ما شباهت زیادی با فوتبال اسپاینا دارد و فاصله زیادی با آنها نداریم. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در گروه سختی قرار گرفته‌ایم. بازی برابر آلمان، آمریکا و غنا آسان نیست به همین خاطر بازی به بازی پیش خواهیم رفت و بر روی تمام تیم‌ها تمرکز خواهیم کرد به ویژه اینکه دیدار نخست ما هم برابر آلمان است. "

تیم ملی فوتبال پرتغال به سختی توانست جواز صعود به جام جهانی را کسب کند. این تیم موفق شد در پلی آف با درخشش رونالدو، یاران ابراهیموویچ را با نتیجه چهار بر دو از پیش‌رو بردارد. هر چهار گل پرتغال را رونالدو به ثمر رساند.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار