|
|
کدخبر: ۹۱

مدیر اجرایی بورسیادورتموند تاکید کرد که لواندوفسکی فصل آینده هم در این تیم توپ خواهد زد.

در حالی خبرهایی درباره جدایی روبرت لواندوفسکی از دورتموند به گوش می‌رسید، مدیر اجرایی این باشگاه آلمانی از نهایی شدن ماندن مهاجم لهستانی تیمش در ایدونا پارک خبر داد.

هانس یوآخیم واتسکه، مدیر باشگاه دورتموند، گفت: اجازه نخواهیم داد لواندوفسکی به تیم دیگری برود. باشگاه‌هایی مانند بایرن‌ مونیخ، رئال مادرید، منچسترسیتی و چلسی خواهان جذب او هستند، اما او در دورتموند باقی خواهد ماند. باید به آینده نگاه کنیم. مطمئنا روبرت را حفظ خواهیم کرد.

واتسکه پیش از این هم اعلام کرد که دورتموند با پیشنهاد ۳۰ میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب لواندوفسکی موافقت کرد، اما این خود لواندوفسکی بود که پیشنهاد کهکشانی ها را رد کرد.

مایکل زوریک، مدیر بخش فوتبال دورتموند هم سخنانی مشابه با واتسکه را بر زبان آورد. او گفت: لواندوفسکی به زودی تمرین خود را با دورتموند آغاز خواهد کرد تا به شایعات جدایی‌اش از این تیم پایان دهد.

پیش‌بینی می‌شد که لواندوفسکی در فصل جابجایی تابستانی به بایرن‌ مونیخ برود تا همبازی ماریو گوتسه هم تیمی سابقش شود. اما سران دورتموند با این انتقال مخالف هستند و چندین بار اعلام کرده‌اند که به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که مهاجم لهستانی‌شان راهی آلیانس آره‌نا شود.

لواندوفسکی دو فصلی است که در ترکیب دورتموند نمایش خیره کننده ای دارد. او در فصل قبل عملکرد بسیار خوبی با زردپوشان آلمان داشت و از دلایل اصلی صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار