|
|
کدخبر: ۹۳۸۱۷

زینی زاده:

حمید زینی‌زاده که حالا باید از او به عنوان مدیرعامل پیشین تراکتورسازی یاد کرد، پس از قبول استعفایش با کنایه گفت: حالا با رفتن من تیم تراکتورسازی منسجم‌تر و یکدست‌تر خواهد شد.

به گزارشامیدبه نقل از مهر، حمید زینی زاده پس از قبول استعفایش از مدیرعاملی باشگاهتراکتورسازیاظهار داشت: من از تمام کسانی که در این مدت ما را تحمل کردند، ممنونم. از حالا هم برای تیم و باشگاه تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارند. اگر هم نتوانستم کار خاصی انجام بدهم، شرمنده هواداران هستم.

وی با بیان اینکه ۳۰ ماه در پست‌های مختلف در باشگاه تراکتورسازی فعالیت داشته است، گفت: من در بخش‌های مختلف باشگاه کار کردم. پیش از مدیرعاملی، در بخش بازرگانی باشگاه و قائم مقامی فعالیت داشتم و عضو هیات مدیره هم بودم. حدود یکسال هم مدیرعامل باشگاه بودم. حالا هم از هیات مدیره استعفا دادم و هم از پست مدیرعاملی و دیگر سمتی در باشگاه ندارم.

مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی درباره اینکه آیا فکر می‌کرد جدایی‌اش از این تیم به این شکل صورت بگیرد، تاکید کرد: به هر حال در این باشگاه ۲۰ مدیر آمده‌اند و رفته‌اند. حالا یکسری دیرتر از این پست کنار رفته‌اند و تعدادی هم مثل من بدشانس بودند و کمتر از یکسال دوام آوردند!

اختلافاتمجید جلالیسرمربی تیم تراکتورسازی و حمید زینی زاده باعثشد تا هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی وارد این ماجرا شود. اعضای هیات مدیره پس از صحبت‌های مجید جلالی قانع شدند که این مربی را در سمت خود ابقا کنند و قید همکاری با مدیر خود را بزنند. زینی زاده از طرفداران برکناری جلالی و حضور تونی اولیویرا به عنوان سرمربی جدید تراکتورسازی بود.

زینی زاده که به نظر می‌رسید از جدایی‌اش از تراکتورسازی ناراحت است، با کنایه در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: ما که اصلا مدیر ورزشی نیستیم. شاید واقعا روال کار را نمی‌دانیم. من اصلا تصمیم گرفته‌ام از ورزش فوتبال استعفا بدهم. باید آدم‌های اینکاره باشند که به مدیریت باشگاه برسند.

وی در پاسخ به این سئوال که " آیا این تغییر و تحولات در شرایط کنونی به ضرر تیم تراکتورسازی نخواهد بود "؟ مجددا با کنایه گفت: تیم بدون من موفق خواهد شد. به نظرم تیم با رفتن من یکدست‌تر و منسجم‌تر می‌شود.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار