|
|
کدخبر: ۱۵۴۲۰۹

اولین بازی رایانه ای با موضوع جانبازان شیمیایی کشور با تلاش گروهی از جوانان و با مشارکت بخش خصوصی مراحل پایانی طراحی و اجرای خود را طی می کند و بزودی در بازار بازی های رایانه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

گروه فرهنگی مشرق- سرپرست گروه فنی و مهندسی سپید طراحان پارسیان گفت: برای اولین بار در کشور بازی هنری – صنعتی با مضمون جانبازان شیمایی با همت جمعی از متخصصان و مهندسان و نیز فعالان عرصه رایانه و انیمیشن سازی در کشور در حال تولید است.

میلاد میثمی افزود: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران یکی از بزرگ ترین قربانیان سلاح های شیمیایی در جهان بوده است، جمعی از علاقه مندان و جوانان توانمند در عرصه های هنری و صنعتی با درک این موضوع که می بایست با ابزار های رسانه ای مختلف مظلومیت جانبازان شیمیایی را به گوش جهانیان رساند و جنایاتی که علیه این ملت در دوره هشت ساله رقم خورد را ترسیم و به تصویر کشید.

وی اضافه کرد: در این راستا بازی رایانه ای با موضوع جنایات شیمیایی صورت گرفته علیه جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس طراحی و مراحل پایانی تولید خود را سپری می کند.

به گفته میثمی، در این بازی رایانه ای تلاش شده است مظلومیت قربانیان شیمیایی به تصویر کشیده شده و حامیان رژیم جنایتکار بعثبه نسل جوان معرفی شوند.

سرپرست گروه فنی و مهندسی سپید طراحان پارسیان ادامه داد: طراحی ها و عملیات اجرایی ساخت این بازی از سال ۹۱ با مشارکت ۲۵ تن از فعالان این عرصه آغاز شده است و هم اینک، پروژه مراحل پایانی کار خود را سپری می کند که این مراحل شامل دوبله فارسی و نیز دوبله به زبان های مختلف برای عرضه نسخه بین المللی و برخی دیگر از آیتم های مرتبط است.

میثمی اضافه کرد: این محصول با سرمایه گذاری بخش خصوصی و به همت هنرمندان و متخصصین ایرانی طراحی و در حال تولید است.

منبع: شهدای ایران

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار