|
|
کدخبر: ۱۸۵۸۱۶

امروزه در هر کجا که باشید یادگیری یک زبان خارجی بسیار مهم می باشد مخصوصا زبان هایی چون زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، ترکی استانبولی و غیره.

دو یا چند زبانه بودن شما را نسبت به افراد دیگر در هر موقعیتی که باشید در اولویت بالاتری قرار خواهد داد و زمینه پیشرفت شما را راحت تر خواهد کرد.

همچنین با دانستن یک زبان خارجی می توانید راحت تر در بازار کار مشغول به کار شوید و موقعیت های شغلی مناسبی را پیدا کنید.

شغل هایی که می توانید با یادگیری زبان از آن ها کسب درآمد کنید

یکی از موقعیت های شغلی پردرآمد برای کسانی که در ایران زبان بلد می باشند کار در بخش تجاری شرکت ها می باشد که بسیار موقعیت مهم و پردرآمدی خواهد بود.

تدریس دیگر شغلی است که می توانید با دانستن یک زبان خارجی به آن بپردازید و از مزیت های آن این است که اینکار می تواند به عنوان شغل دوم و یا یک کار پاره وقت برای درآمد بیشتر به شما کمک نماید.

مترجمی دیگر شغلی است که می توانید در آن در زمینه های مختلف اختیار نمایید و از آن کسب درآمد کنید.

پیدا کردن کار در خارج از ایران به دلیل دانش زبان خارجی می تواند بسیار راحت تر باشد وقتی در حرفه ای تخصص دارید.

کار تولید محتوا انگلیسی برای وبسایت های مختلف و داشتن درآمد دلاری نیز از دیگر شغل های پردرآمد برای افراد با دانش زبان انگلیسی است.

یادگیری زبان را از کجا شروع کنیم؟

برای یادگیری زبان ابتدا باید مشخص کنید که هدف تان از یادگیری آن زبان چیست؟ با مشخص کردن هدف خود می توانید برای یادگیری برنامه ریزی درست و مشخصی را داشته باشید.

با توجه به اهمیت یادگیری زبان در ایران به خصوص برای پیشرفت شغلی و مهاجرت، موسسات زیادی با برنامه ریزی های اصولی براساس نوع هدف افراد به برگزاری دوره های مختلف زبان می پردازند.

برای یادگیری زبان بهتر است در یکی از این موسسات معتبر که شرایط مناسبی را به شما براساس شرایط تان ارائه می کنند تعیین سطح شوید و با دریافت مشاوره شروع به یادگیری زبان نمایید.

موسسه زبان دهخدا با ارائه کلاس های آنلاین و حضوری به شکل گروهی و خصوصی با تعیین سطح و مشاوره رایگان سعی کرده بهترین دوره های آموزشی زبان را برای اکثر زبان های پرمخاطب برگزار کرده تا به افراد برای یادگیری زبان دلخواه شان کمک نماید.

بهترین راه یادگیری زبان

اگر می خواهید زبانی را براحتی و با کمترین مشکل یاد بگیرید بهترین راه شرکت در کلاس زبان می باشد. کلاس زبان با توجه به ویژگی هایی که دارد به شما کمک می کند تا براحتی زبان دلخواه تان را آموزش ببینید. یکی از مهم ترین مزیت های شرکت در کلاس زبان حضور یک استاد مجرب و مسلط به زبان است تا بتوانید با راهنمایی هایش زبان را راحت آموزش ببینید.

در کنار کلاس زبان می توانید برای تمرین بیشتر و برای سرعت بخشیدن به آموزش خود از روش های دیگر همچون استفاده از آهنگ، فیلم و سریال، کتاب های داستان، هوش مصنوعی، چنل های یوتیوب و دیگر موارد نیز استفاده نمایید.

زبان را آنلاین یاد بگیریم یا حضوری؟

در چند سال اخیر آموزش آنلاین زبان سهم زیادی را در بحث آموزش زبان به خود اختصاص داده است. امروزه کلاس های زبان آنلاین برای بسیاری از افراد در اولویت می باشد. در نتیجه این نوع آموزش بسیار مهم و به شکل های مختلف در حال برگزاری می باشد.

البته آموزش حضوری زبان که از قبل برای یادگیری زبان مورد استفاده بوده و تقریبا بالای ۹۰ درصد آموزش تا چند سال اخیر به این صورت شکل می گرفته اکنون با درصد قابل توجه ای جای خود را به آموزش آنلاین داده است.

با توجه به توضیحات بیان شده شاید برخی هنوز به یادگیری زبان با کلاس آنلاین اعتماد لازم را نداشته باشند و کلاس حضوری را بهتر از آنلاین تصور می کنند. اما باید به این نکته توجه کرد که کلاس آنلاین برای بسیاری از افراد این فرصت را فراهم می کند تا براحتی و با محدودیت های کمتر نسبت به قبل مانند نداشتن زمان برای حضور در کلاس زبان به یادگیری زبان بپردازید و این خود باعث شده تا عدالت آموزشی بیش از پیش برقرار شود.

در نتیجه برای بسیاری از افراد و در بسیاری از موارد یکی از بهترین جایگزین های موجود کلاس آنلاین می باشد.

کلاس های گروهی یا خصوصی زبان

کلاس های گروهی معمولا در مدت زمان طولانی تر نسبت به کلاس های خصوصی برگزار می شوند و تقریبا به صورت ترمیک بوده و یادگیری زبان در این دوره ها بیشتر زمان خواهد برد.

در این دوره ها شما باید زمان خود را با کلاس تنظیم نمایید و نمی توانید در هر زمانی در کلاس شرکت کنید در نتیجه در این کلاس ها اگر قادر به شرکت در کلاس نباشید غیبت خواهید داشت در صورتی که در کلاس های خصوصی زبان می توانید برای موارد استثنا با استاد خود هماهنگ کرده و جلسه خود را کنسل نمایید.

در کلاس های گروهی شما با دیگر زبان آموزان نیز تعامل دارید و با استفاده از فعالیت های متنوع کلاسی می توانید به همراه دیگر زبان آموزان به یادگیری و تقویت زبان خود بپردازید.

کلاس های گروهی برای بالا بردن سطح اعتماد به نفس افراد برای یادگیری بسیار مناسب می باشند اما این به این معنا نیست که حتما تمامی افرادی که در کلاس های خصوصی شرکت می کنند از صحبت کردن ترس دارند.

تعامل و زمانی که اساتید در کلاس های گروهی برای هر زبان آموز اختصاص می دهند مسلما کمتر از کلاس های خصوصی است. اما در کلاس های خصوصی تمرکز استاد تنها بر روی یک زبان آموز می باشد.

اگر زمان کافی برای یادگیری زبان انگلیسی را دارید و همچنین می توانید در کلاس های گروهی شرکت نمایید شرکت در این کلاس ها مناسب شما است و همچنین هزینه کمتری را باید نسبت به کلاس خصوصی بپردازید.

ارسال نظر

پربیننده ترین

آخرین اخبار